29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 20 / +18

Tamam dedim la pobla de segur’a doğru otobüste o sırada çoktan yola çıkmıştı. Otobüste sessizlik hakimdi ara sıra Messi’nin hıçkırıkları falan duyuluyordu onun dışında kimseden çıt yoktu. Herkes düşünceli bir şekilde gidiyordu. Tito otobüsün ön tarafında telefonuyla uğraşıyor ara sıra birileriyle konuşuyordu. Sonra ayağa kalktı ve Puyol’un ölümünü açıkladı “dengesiz ve zararlı beslenmenin üstüne ağır idmanlar kalbini çok yormuş daha fazla dayanamamış” diyip bana bir bakış attı gözlerimi kaçırdım hemen benim götürdüğüm hamburgeri alakası olamazdı ben kaç gün önce götürdüm amk diye düşüncelere dalarak şehre vardık. Ben tabi sanıyorum namaz falan kılcaz cenazede sonradan çaktım olayı cenazeden çıkarken basın hemen bize çokta üzgünmüş, Puyol’un ölmesi sikindeymiş gibi davranıp soru soruyorlar haber koparmaya çalışıyorlar falan ama Messi gerizekalasından başka kimse açıklama yapmadan otobüse geri döndü. Sonra Tito şöfore dönelim artık dedi Puyol’u toprağa verip Nou Camp’a geri döndük. Daha sonra Tito bize etkileyici bir konuşma yaptı, Puyol için toparlanmalıyız o bi yerlerde bizi izliyor gibisinden sıradaki maçımız Atletico Madrid ileydi hemen aklıma Arda Turan geldi tabi ki, Tito fazla kafamızı yormamak için fizik ağırlıklı bi antremanla bizi evlere gönderdi İniesta’yıda yanıma aldım yeni evimi gösterdim. İniesta içeri baktı fena değil güle güle kullan falan diyor onunda kafası çok bozuk neyse ne içersin abi dedim. Soğuk su getir bana dedi, ona su kendime de ice tea alıp televizyonu açtım İniesta yaşlı teyzeyi araştırdım şanlısın ki kameraya yakalanmamışsın kadın tahmin ettiğim gibi stadın 1 km batısındaki hastanedeydi hiçbir şey hatırlamıyor kazaya dair durumu hala kritik ama dedi televizyon izlemeye devam ettik. Spor kanallarında sürekli Atletico Madrid maçında yenilirsek olabilecekler konuşuluyordu. Gerçekten çok zor bir maç olacaktı ve biz tamamen dağılmıştık bunları düşünürken Messi mesaj attı. ”Yeni transferlerimiz Chiellini ve Julio Cesar geldiler gelin bi hoşgeldin diyin” mesajı İniestaya gösterdim. Arabaya binip hava alanına gittik Türkiye’de olduğu gibi taraftar izdihamı yoktu. Ama gelenler vardı karşılamaya, taraftarla kaynaşıp düzelecek herşey gibisinden mesajlar verip bu ikisini taksiye bindirmeyip benim arabaya bindirdim. Stada doğru götürdüm Tito aradı yanında mı adamlar stada gelin diye, geliyoruz diyip telefonu kapattım. Stada gittik gece burada kalın sabah imza töreni var diye adamları bıraktım. Stada oradan da İniesta’yı evine bırakıp yeni evime döndüm ve güzelce bir uyku çektim. Sabah televizyondan imza törenini izlerken kapı çaldı, delikten baktığımda gördüğüm kişi beni pek şaşırtmamıştı. Shakira o tatlı gülüşüyle kapıda mal mal bekliyordu, açtım kapıyı hiç bir şey söylemeden üzerime atlayıp öpüşmeye başladı kucağıma alıp koltuğa doğru yürüyordum ki aklıma Shakira’dan ayrılmaya karar verdiğim gelmişti. Hemen öpüşmeyi yarıda kestim hayırdır ne oldu diye sordum. Bişey yok özledim sadece falan dedi iyide benim çıkmam lazım acil idman var sen evde takıl diyip çıktım evden. Stada doğru gittim Shakira çok fena bozulmuştu. Garaja arabayı park ettikten sonra İniesta aradı nerdesin idman başlıcak 10 dakikaya dedi garajdayım geldim dedim. İyi güzel hadi diyip telefonu kapattı soyunma odasına girdim. David Villa oturmuş ayakkabısını bağlıyordu. Sakat olduğu için kulübe gelmiyordu ilk kez orada tanışıp antremana çıktık. O gece bütün takım stadta odalarımızda kaldık sabah harika bir kahvaltı yaptık ve taktik odasında işe yarar birkaç taktik geliştirdik. İniesta’yla birlikte İniesta’nın evine gidip pes attık. Biraz o İspanya ben Türkiye oldum. 5-3 yendi beni ama maç süresi 30dk idi. Her neyse pes’i kapattık maç için stada gittik Atletico Madrid kafileside bizimle aynı anda gelmişlerdi. Otobüsten iniyorlardı birde ne göreyim. Arda Turan orada el salladım Arda’ya yanıma geldi. Puyol’un ölümüne çok üzüldüm gibisinden şeyler söyledi. Maçta başarılar dileyip stada girdi hemen arkasından da Sinem Kobal geldi beni görüp el salladı merhaba dedi. Aaa Selena merhaba dedim ağzımdan kaçmış amk tabi sinem gülme krizine girdi falan orada neyse içeri girdi. Sinem Kobal’da iyi kızmış ha diyip İniesta’ya döndüm. İniesta seninde futbolcuların sevgililerine bi zaafın var çakal diyip enseme vurdu bi tane yok be abi tesadüfen öyle oluyo diyip gülümsedim içeri geçtik. Tito bizi taktik odasına aldı, son birkaç tembihte bulundu. Arda kanatlardan sızmasın, Diego’nun pas çizgisini kesin falan filan soyunma odasında hazırlanıyoruz. İniesta bu maçı kazanacağımızdan eminim, gönlünü ferah tut sen dedi. Bende eminim abi zaten biz daha güçlüyüz gibisinden birbirimize moral verdik. Messi ayakkabısını bağlamayı tam bilmediği için ben yardım ettim, çıktık sahaya ısınmaya stadyum full çekiyordu ve her yerde Puyol’un resimleri vardı. Maçın başlamasına az bir süre kalmıştı ki Tito beni yanına çağırdı. “Puyolun forması 2 milyon satılmış kulüp batmaktan kurtuldu resmen” sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim. Orada ama Barcelona gibi bir takım böyle bir oyuncusunu kaybedince 2 günde 2 milyon forma satışı normaldir diye düşündüm. Hocaya gülümseyip tünele gittim seramoni için hazırlıklar tamamdı sahaya çıkıp marşları okuyup tokalaştık. Chiellini ve Julio Cesar’ın takımdaki ilk maçları olacaktı, belliydi defansta aksaklıklar çıkacağı ama İniesta’yla çok güzel anlaştık ve yaptığımız paslaşmalarla ilk 30 dakika Atletico Madrid’i yarı sahadan çıkartmadık adeta. Messi’nin yeteneğini konuşturup yoktan var ettiği pozisyonla 1-0 öne geçtik. O golden sonra Atletico Madrid öne geçmek için sürekli baskı kurdu üzerimizde 65. dakikada Arda’nın boşa kaçtığını gören Diego harika bir pas attı, Chiellini yeterince hızlı olmadığı için Arda, Cesar ile karşı karşıya kaldı ve rahat bir şekilde golünü atıp Sinem Kobal’ın bulunduğu locaya doğru öpücük falan gönderdi. Ben tabi anlamadığım bi şekilde kıskandım. Atletico’lu futbolcular golün sevinciyle oraya buraya koşuştururken Tito yanına çağırdı beni “Defansın sağındaki adam mal Messi’ye söyle oradan bastırsın sende şut çek sürekli” Messi’nin yanına gittim söyledim tamamdır abi dedi. İniesta’nın yanına santra yapmak için gittim, o sırada ona da fısıldayıp taktiği söyledim 15 dakika boyunca topu neredeyse hiç vermedik Daniel Alves, Messi’ye sağ koridordan pas gönderdi. Messi’de cüce falan ya yakalıyo musun piçozu bide hızlı koşuyor şerefsiz baktım Atletico defansı göte geliyor. Bizimkilerde hemen toplu hücum yapmaya başladılar Messi ceza sahası çizgisi üzerinden topu ortaya doğru gönderdi top koşu yolumdaydı ve ayağıma tam oturdu dakika 86 durum 2-1. gol atınca napılıyodu lan diye düşündüm 1 saniye sonra taraftara doğru koştum. Önce İniesta sonra Abidal sonra Messi sonrada Chiellini gol sevinci bahanesiye üstüme atladılar akşam belim çok ağrıdı orospu çocukları yüzünden. Maç bitti Arda yanıma geldi abi bala göte attın falan filan bişeyler demeye başladı bana bende konute’nin taktikle sen müslüman mısın dedim. Seni ilgilendirmez dedi. İyi o zaman diyip soyunma odasına gittim. Kafası karıştı adamın İniesta falanda yanımda gülmemek için zor tutuyoruz kendimizi ama soyunma odasında krize girdik o ifadeyi bi görseydiniz neyse takımda moraller yüksek. Tito girdi soyunma odasına bravo beyler çok iyiydiniz tebrikler falan diyor, o sırada çantamı toparlayıp eve dönmek için arabama bindim evin önüne geldiğimde evin ışığı yanıyordu. Noluyor lan falan gibisinden şaşırdım biraz gittim kapıyı açtım birde ne göreyim Shakira hala evde üzerinde benim siyah polo gömleğim, mutfakta bişeyler hazırlıyor kadına bir kez daha aşık oldum ayrılma kararımdan vazgeçtim. Yok böyle bir güzellik hoşgeldin bebeğim maçta çok harikaydın ama golü bana armağan etmeni bekliyordum bi daha kine artık diyip gülümsedi. İniesta’da tam zamanında aradı amk kekosu hemen gel buluşmamız lazım diye. Bindim arabaya 15 dk sonra İniesta’yı gördüm arabaya bindi, elinde bir gazete vardı gazeteyi gösterdi bu ölen kadın senin çarptığın kadın mı diye sordu. Evet sanırım o ama zaten çok yaşlıydı falan filan dedim İniesta olmaz abi git polise teslim ol falan dedi. Tamam iyi dedim İniestayı evine bıraktım, geri Shakira’nın yanına evime döndüm. Shakira’yla o gece harika seviştik Shakira hardcore seven birisi eğer denk gelirseniz öyle yapın beyler. Her neyse sabah kalktım Nou Camp’a gittim ve her zamanki idmana başladım İniesta bana çok soğuk davranıyordu. İdmanın yarılarında falan İspanya Polis Teşkilatı’ndan 4 sivil polis sahaya girdi. Tito ile konuşmaya başladılar, bende o sırada onları izliyorum. Daha sonra İniesta’ya döndüm özür dilerim ama vicdanım rahat etmezdi dedi. İniesta beni sırtımdan bıçaklamıştı. Tito yanında polislerle beraber sahaya girdi. Tito gür sesiyle antreman bitmiştir dağılabilirsiniz mr.itfaiyeci siz lütfen burada kalın dedi. Messi olayı öğrenmek istedi ama Alves eliyle sus işareti yapıp bütün takım soyunma odasına gittiler. Ben ise Tito ve 4 sivil polisle birlikte sahada tek başıma kalmıştım. Sivil polislerden birisi zenciydi seni tutuklamak zorundayız dedi. Ellerimi lütfen kelepçelemeyin dedim. Birlikte garaja gittik Tito hem şaşkın hemde kızgındı, başkan ve yardımcısıda garajda polis arabasının yanındalardı. Arabaya bindim merkeze doğru yola çıktık. Polisler sağ olsunlar çok yardımcı oluyorlar sonuçta Barcelona şehrindeyim, Barcelona’lı taraftarların kalbinde bir adamım komiserle beraber konuşmaya başladık olayı aynen anlattım. Puyol’un ölümünden dolayı kafamın bozuk olduğundan da bahsettim. Komiser savcıyı çağırdı savcı mahkemeye sevk etti beni. Tabii ki akşam haberlerinde ben vardım. Tito’da merkeze geldi sana avukat ayarladım falan filan anlattı avukatla birlikte mahkemedeki savunmayı planladık. Geceyi nezerethanede geçirdim bütün dünya basını ise bu olayı konuşuyordu. Sabah kalktığımda her yerim ağrıyordu, tabii bünye alıştı rahat pamuk gibi yataklara falan oturdum can sıkıntısından duvarları falan inceliyorum. İçeriye Shakira geldi naptın sen gerizekalı mısın falan filan saydırıp gitti. pekte siklemedim açıkcası, daha sonra koyu Barcelona taraftarlarından oluşan polisler mahkemeye gideceğimi söylediler. Nezarethaneden çıkıp zırhlı araca bindim dışarıda inanılmaz bir kalabalık vardı. Zırhlı araçla ilerlerken polisler bana birkaç soru sordular, soru dediysem sorgu manasında değil takımla antreman programlarıyla ilgili şey arkadan da sürekli korna sesleri parmaklıların arkasından baktığımdan büyük bir taraftar kitlesi bana eşlik ediyordu. Mahkemeden içeri girdim, suratıma patlayan flaşlar sersemletti resmen beni amk mahkemeden içeri girdim yerimi aldım. Oturdum hakim geldi herkes ayağa kalktı hakim duruşmayı başlattı. Hakimin yakasında ki Real Madrid rozeti benim göte geldiğimin göstergesiydi. Hakim olayı sordu anlattım ve herkesi ayağa kaldırıp kararını açıkladı. ”Sanık mr.itfaiyeci’nin şehir içinde hız limitini aşmaktan 5 ay,çarptığı yaralının başında beklemeden olay yerinden ayrılmasından 12 ay olmak üzere toplamda 17 ay hapis cezasına, profesyonel sporcu olmasından dolayı cezasının 7 ay’a indirilmesine ve tutuksuz yargılanıp her ay için 30.000 euro tazminat ödemesine karar verilmiştir.” Tutuksuz yargılanma kararının ardından Tito ile birlikte Nou Camp’a geri döndüm, ancak başkan ve disiplin kurulu bu sefer gerçekten çok sinirliydiler. Başkan yanıma geldi ve yeni bir toplantıya çağırdı beni hemen arkasından da İniesta yanıma geldi serbest kalacağını biliyordum. Böyle çok daha iyi oldu dedi bir şey söylemeden disiplin kuruluna gittim ve ifademi verdim. ”Kulübümüz futbolcularından “yanardağı söndüren itfaiyeci” ‘nin 2015 yılına kadar olan sözleşmesini, kendisine sözleşmede yazdığı gibi 800.000 euro tazminat ile sonlandırmış bulunuyoruz.” cevabını aldım başkan yardımcısı muhasebeden paranı alabilirsin dedi. O an gözümden bir damla yaş düştü odadan çıktım, İniesta ve Messi yanıma geldi arkasından Daniel Alves ve David Villa. Olayı aynen anlattım ve Türkiye’ye geri döneceğimi futbol kariyerimi bitirdiğimi söyledim. İniesta ve Messi birbirlerine baktılar sonra ikisi de odaya girdi. İtfaiyeci yoksa bizde ayrılıyoruz takımdan dediler, ben kapının önünden seslerini duymuştum. Villa’da yanımdaydı oda çok şaşırdı ve oda gaza gelip girdi tabii Alves durur mu oda daldı içeriye başkan futbolcuları sakinleştirmeye çalışıyordu. Ben kapının önünde dikilmeyi bırakıp garaja arabama doğru gittim tam arabamın alarmını kapatacaktım ki Carlos arkamdan bağırdı ” o araba sana ait değil artık ” iyi amına koyayım buna mı kaldım” diyip garajdan çıktım stadın önünde taksi beklemeye başladım muhasebeden paramı da almadım. O sırada telefonuma mesaj geldi “xxxxxx925 numaralı hesabınıza 800.000 Euro nakit para yatırılmıştır.” sonra İniesta, Alves, Villa ve Messide benim yanıma gelip sözleşmelerini sonlandırdıklarını söylediler. Hatta Messi, Alexis Sanchez’i ve Pedro’yuda arayıp onlara da takımdan ayrılmasını söyledi. Araları çok iyi olduğu için ikisi de kabul etti. Ben bu sırada yapmasaydınız keşke dönün kulübünüze diyordum. Daha sonra İniesta, olur mu olum öyle şey Barcelona bitti bundan sonra takımda adam kalmadı falan gibisinden bir şeyler söyledi. Alves’te Abidal’ı aradı. Abidal, Mercedes marka minibüsü ile birlikte stadın önüne geldi selamlaşıp atladık minibüse. Havaalanına gittik, Messi Arjantin’e, ben İniesta’yla birlikte Türkiye’ye, Alves Brezilya’ya dönmek için biletlerini aldılar. Pedro ve Sanchez ise Villareal ile anlaştılar, David Villa’nın tavsiyesi etkili oldu tabi bunda ama transfer sezonunda olmadığımız için devre arasını beklemek zorundaydılar. Bu 3 forvet ise Dubai’ye gidip tatil yapmaya karar verdiler. İniesta’yla uçağımıza bindik istikamet İstanbul. İstanbul’a iniş yaptık kafamızda kapşonlar kimse tanımasın diye falan hemen babamı aradım, babamın evine gittik babam bize çay ısmarladı ve televizyonu açtı. Rıdvan Dilmen NTV Spor’da konuşuyordu. Altta geçen yazı ise “FC Barcelona iflasını borsaya bildirdi.ayrıntılar birazdan ntvspor’da”. Rahmetli Puyol’dan geriye kalan ise bir tek gazete küpürü kaldı:http://imgim.com/f072420cec39406baba86914b084cabf0.jpg.

2 yorum:

  1. İyi günler ! kredi talep eden tüm değerli müşterilerimize hızlı bir bildirimde bulunmaktayız, şu anda uygun bir kredi faiz oranına sahip bir kredi planındayız.
    İletişim:

    creditcentercorp.usa@gmail.com
    whatsapp: +1 (847) 453 9904

    YanıtlaSil
  2. Selam iyi geceler iyi seneler ben POYRAZ aşka ilişkiye ömür boyu evlilige ciddi olgun bayanlar bekar dul asla farketmez evlilige ciddi bayanlar vapsap tan yazın tanışalim lütfen bir kadının erkeğin de aradığı her ilgiye sevgiye huzura aşka mutluluğa sekse varım evlilige ciddi yim vapsap numaram 009 66 537 853 938 poyraz 01

    YanıtlaSil