29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 2 / +18

Neyse tercüman bana dediki Tito seni takımda görmek istiyo ama biraz kararsız falan dedi. Çok şaşırmıştım, abi yok manyak mısın benden futbolcu olmaz falan dedim. Orasına biz karar veririz dedi, yıllık 4 milyon euro + maç başı 30.000 euro vereceğiz 5 yıllık sözleşmeyi uzattı önüme kuralları falan okuyorum 80 kg üstüne çıkmak yasak, günlük 50g protein almak zorunlu, tesislerdeki disiplin vs. bir ton kural vardı lan dedim gitsem hayatım kurtulacak kesin. İmzayi attım hemen arabaya bindik adam arabayı çok hızlı sürüyordu, hayırdır abi dedim takım otobüsü Nou Camp’a geri dönüyor, onlara yetişip seni otobüse bindireceğiz takımdakilerle tanışırsın falan dedi. İyi eyvallah dedim, Barcelona otobüsü 50 metre ilerden gözükmeye başladı. Tercüman döndü ve iyi şanslar dedi, otobüsü kenara çektiler bizim arabada durdu. Otobüsün kapısı açıldı bindim otobüse baktım televizyonda izlediğim o efsane kadro bana el sallıyor. Welcome to Barcelona bro falan diyorlar. Puyol ordan daniel alves falan bişeyler soruyor. Yoğun ilgi vardı, Tito ispanyolca bişeyler dedi herkes susup yerine oturdu. Nou Camp’a vardık, orada bana bir tane tercüman ayarlamışlar türkçe-ispanyolca-ingilizce biliyor. Ben senin sağ kolun olucam falan dedi. Neyse bu arada Nou Camp’ı gezdiriyorlar bana falan stad acayip bişey baktım orada bir tane panoda turkish airlines yazıyor. Vay be her yerdeyiz amına koyim dedim sevindim biraz her neyse tercümanımdan telefon istedim sebebini sordu babamı arayacağım dedim. Verdi telefonu sonradan aklıma geldi, babam bilet almak için telefonunu satmıştı yani babam bilbao’da kaldı. Ben ise Barcelona’nın himayesi altındaydım tercüman ve sağ kolum olan ahmet, ispanyol asıllı babası türk annesi ingiliz bir karma insandı bana odamı gösterdi. Odada aradığınız her şey vardı yatak inanılmaz rahattı güzelce uyudum. Sabah kalktığımda yanımda Daniel Alves’i gördüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder