29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 1 / +18

Geçen gün evdeyim sözlükte takılıyorum falan babam yanıma geldi ve bana oğlum iflas ettik dedi. Nasıl yani baba ne iflası falan dedim İspanya’ya gideceğiz artık orada yaşayacağız dedi. Hazırladık bavulları pasaport işlemleri vs. hallettik çıktı Bilbao şehrine doğru 200 Euro kirayla tek odalı ve mutfaklı bir fakirhane kiraladık yerleştik her zamanki gibi sözlükte takılmaya başladım. Sözlükde bi yerden sonra sıkıldım baktım havada güzel çıktım geziyorum sokaklarda ama yolları falan hiç bilmiyorum baktım 10-15 çocuk top oynuyolar yol kenarında at bakıyım dedim çocuk hiç siklemedi sonradan anladım ki bu çocuk Türkçe bilmiyor. Vay amk dedim gittim yanına vücut diliyle at at gibi bişey söyledim. Çocuk topu bi attı, top sikime geldi. O sinirle topu aldım ve çocuğun suratı 127 km/h hızla topu attım çocuğun boynu kırıldı. O sıradada tesadüfen Barcelona takım otobüsü Atletic Bilbao ile maç için bilbaoya gelmişti, bi baktım otobüs durdu barcelona tayfası indi. Otobüsten ordan Tito Vilanova indi bir şeyler soruyor bana, ama bi türlü anlamıyorum bi yandanda çocuğa bakıyolar ambulans falan geldi o sırada çocuğun boynu kırılmış beyler. Tito “where are you from” dedi “turkey” dedim hemen aldı eline telefonu birilerini aradı siyah bir jip yanaştı hemen baktım adam türk merhaba birader, Tito senin şutunu görmüş çok etkilenmiş vs. falan diyor. O sırada Messi, Xavi, Pique üçgen kurmuşlar yolda arada Puyol tek pas yapıyorlar falan. Bende bu sırada bizim Tito’nun tercümanını dinliyorum Tito bize katıl Nou Camp’da sözleşmeni imzalayalım falan dedi. Bende olmaz eve geç kaldım falan dedim. Evin adresini sordular söyledim, yola devam ettiler bende eve döndüm. Eve döndüm bi baktım anahtarım yok amına koyim! Sikeyim böyle işi dedim kapının önünde oturmaya başladım. Baktım babam geldi oğlum hayırdır falan diyor. Baba gezmeye çıktım anahtarı unutmuşum dedim oda kapıyı direk açabiliyorsun anahtar yok ki dedi. Şaşırdım nasıl yani dedim. Oğlum daha kilit taktırmaya paramız yok, iş bulunca hallederiz hem ispanyollar medeniler hırsızlık olmaz falan dedi. Vay amk dedim gitti açtı kapıyı, direk girdim içeriye sözlükte takılmaya devam ediyorum. Babam yatakları falan kurdu yatak dediğimde yere serilmiş yorgan üstünede pike yani öyle bi yatak her neyse güzelce bi uyudum. Uçakdan indiğimden beri uyumuyordum. Öğlen saat 12:00′de kapının çalmasıyla uyandım. Baktım peder çoktan gitmiş evden dedim. N’oluyor amk baktım takım elbiseli birkaç eleman gelmiş gözlüğünü karizmatik bi şekilde çıkarttı ve mr.itfaiyeci ? dedi. Evet dedim tercüman ise FC Barcelona’dan geliyoruz sizenle konuşmak istiyoruz dediler. İyi tamam dedim bir dakika diyip t-shirtümü giydim çıktım gittik le pizza del bilbao diye bir mekandayız ama adamlar bana pizza söylemediler. sağlıksızmış yememem gerekiyormuş, dedim ne alaka siz kimsiniz lan karışıyorsunuz falan dedim. Tercüman sakin ol abi bir dakika dedi.