29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 13 / +18

Çok sinirlenmiştim, alt tarafı bi kere içtik amına koyim ne demek lan ayrı çalışmak falan diye bağırdım. Ahmet abiye olum ondan değil yaran iyileşsin biraz daha sakin ol falan dedi. Ha iyi o zaman tamam dedim, giyindim kondisyon mu arttırmam gerekiyormuş bilmem neymiş her neyse Messi’ye dedim, kanka senin f50 yi giyebilir miyim. Benim ayakkabılar ağır gidiyo kondisyon antremanında falan dedim. Onlar kokuyo ama bekle bi dakika dedi getirdi. Yeni bi tane neyse giydim ayakkabıları salona doğru gidiyorum. Koridorda birde ne göreyim canlı canlı Shakira karşımda. Harika etkileyici bir şekilde elini uzattı. Merhaba mr.itfaiyeci, geçen haftaki maçta çok iyiydiniz dedi. Teşekkür ederim elimden geldiği kadar falan dedim. Ama çok çekiniyorum böyle ee takıma alışabildin mi dedi. Evet alıştım ya zaten ilk kulübüm burası dedim çok şaşırdı. Aaa inanmıyorum futbol hayatına Barcelona’da ve ilk 11 demi başladın yani dedi. Evet ne oldu ki dedim çok yeteneklisin sen yaa dedi sen daha yeteneklisin bence asıl yetenek şarkı söylemektir dedim. Gülümseyip teşekkür etti. Takım şuan nerede biliyo musun dedi. Bende ha onları bilmiyorum ben şimdi tek başıma kondisyon antremanı yapıcam dedim. Peki ben bi arıyım malum benimkine bi görünmem lazım Pique yani dedi. Ha tabi evet dedim kondisyon idmanı için salona gittim. Kondisyon idmanının yarılarında falandım acayip terledim aldım havluyu terimi siliyorum, o sırada shakira geldi. Ya bizimkileri bulamadım bari seni izliyim dedi. O an kalbim o kadar hızlı atıyordu ki kalp krizimi geçiriyorum lan acaba diye düşündüm 2-3 saniye Shakira’ya baktıktan sonra tabii ki geç otur dedim. İdman bitti Shakira çok iyiydin gerçekten formunda gözüküyorsun dedi. Birlikte koridorda yürürken Pique’ye rastladık. Shakira, Pique’ye sarıldı. Canım nerelerdesin sen ya falan diyor o sırada ben çok kötü oldum. Pique’nin hemen arkasından Puyol geldi. Kanka Osasuna’yla maç var 2 gün sonra yedeksin haberin olsun dedi. Tamam dedim itiraz etmedim sonuçta çok yanlış işler yaptım yedek kalmama saygı duyuyorum. Pique ile Shakira birlikte Pique’nin odasına gittiler kesin sevişeceklerdi, bişeyler yapmam gerekiyordu. Stadda dolaşmaya başladım, Pique ile Shakira’yı ayırmam gerekiyordu. Gözüme yangın alarmı ilişti harika bir fikirdi, Abidal’ın bana hediye ettiği zippo çakmakla stadda kamera olmayan bi yere gidip birkaç yeri yaktım. Sonrada gidip alarma bastım, stadda tek bir kimse kalmadı her yer su oldu ama bi sistem kurmuşlar stadı üstündeki borulardan su akıyor. Yangın anında sönüyor böyle neyse işte Nou Camp’ın önündeyiz falan herkes çıktı yoklama alıyolar iyi misiniz falan ambulans itfaiye falanda geldi. Shakira yanıma gelip iyisin bişeyin yok değil mi dedi. Beni boşver sen nasılsın dedim. İyiyim teşekkür ederim dedi. O sırada Ahmet abi yanıma geldi koçum gelsene bişey soracam dedi. Efendim abi noldu dedim, Shakira’yla tanışmışsın falan dedi. Yok abi ya öyle herkese sorduğu gibi bana da sordu unuttum gitti o mesele bitti artık dedim. Oda akşam sana bi kız gönderiyorum o zaman dedi bende tabii abi gönder iyi olur dedim. Olayı çakmasın diye o sırada Tito arabasıyla stadın önüne geldi, hayırdır noluyo burda falan dedi. Hocam yangın çıkmış sanırım pek bi kayıp yok ufak çaplı bişeymiş dedim. İyi güzel zeminde problem var mı dedi. Bilmiyorum dedim takımı topladı gelin hadi taktik odasına diye bizi götürdü içeriye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder