29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 11 / +18

Gittim Tito’nun yanına babamla konuştuklarımı anlattım. Oğlum manyak manyak konuşma 5 yıllık sözleşmen var bizle, baban burada kral gibi yaşar, sorun değil Türkiye’de ne var da gideceksin dedi. Hak verdim tabii ki, hayatım gayet güzeldi neyse idman vakti geldi. İdmana çıktık kafamda babamın söyledikleri falan var. Ahmet abiye sordum babam nerede diye odaya gitmiş dinleniyormuş idman sonrası duş aldım. İniesta’nın yanına gittim akıl danışmak için. İniesta ile aramız cidden çok iyi beyler, cana yakın bi adam yolda görürseniz sizinle durur 1 saat muhabbet eder öyle kafa bi adam. Hiç götüde kalkmamış halk çocuğu resmen o yüzden çok seviyorum abilik yapıyo bana. Olayları aynen anlattım, sakin ol tamam baban hangi odada dedi bilmiyorum dedim. Ahmet abiye soralım dedim gittik Ahmet abinin yanına, İniesta sen bu işi olmuş bil dedi. Telefonla aradı birini bişeyler söyledi hangi dil tam anlamadım neyse gittim fitness salonunda biraz kas çalışıyorum çıktım ordan koridorda baktım brezilyalı taş bir kadın var Ahmet abiyi çağırdım hayırdır falan diye senin babana ayarlamış İniesta dedi. Vay amına koyayım dedim, İniesta’nın kafa iyi çalışıyodu zaten. Oyun zekasıda var çakalda 30 dakika sonra baktım babam duştan çıkmış. Baba naber dedim iyidir evlat sağol Türkiye’ye dönmeyelim boşver dedi. İniesta’ya gittim, abi çok sağol karı ayarlamak aklıma hiç gelmemişti pederin gönlü hoş olunca hemen kalmayı kabul etti. Valla zeki adamsın dedim sorun değil kardeşim seninle çok iyi anlaşıcaz hem sahada hem dışarıda dedi gülümsedim odama çıktım. Açtım televizyon izliyorum açtım klip yayınlayan bi tane kanalı girdim sözlüğe takılıyorum bi baktım Shakira’nın bi klibi çıktı ama öyle böyle değil, karı acayip taş çok etkilendim bi yandan da olum kendine gel o senin yengen Pique’nin manitası saçmalama falan diyorum ama gözümü televizyondan ayıramıyorum. Ahmet abiyi çağırdım. Shakira buraya hiç geliyor mu falan sordum. Hayırdır olum ne ayaksın Pique’nin manitası o haberin yok mu falan dedi. Abi yok ondan değil hayranıydım imza almak için falan dedim. Oda ara sıra geliyor ama çok nadiren dedi. Gelirse bana haber verirsin dimi abi dedim pis pis baktı olum bak sakın yanlış bişey yapma ha dedi tamam abi ya rahat ol dedim gönderdim. Neyse beyler Shakira’ya aşık olmaya başlıyordum, kendimi çok kaptırmıştım ona. Ahmet abi o akşam bana bi karı ayarlamıştı Shakira’ya ilgi duygumu anladı kesin. Karıyı istemedim geri gönderdim çünkü Shakira’ya cinsel bir arzu duymuyordum onu gönülden seviyordum, aşık olmuştum geçtim aynanın karşısına Pique kadar giderim vardı. En az lan bi şansım vardı belki etkileyebilirdim Shakira’yı ama çok kararsızdım yatağa yattım uyumak için sabah erkenden idman vardı. İdmana çıkıcaz soyunma odasındayız Pique’nin yanına gittim böyle dalgayla karışık Shakira’ya aşık mısın lan gibisinden sordum. O sırada Ahmet abi kapının önünden geçiyormuş amına koyim. Ne konuştuysam dinlemiş. Pique yok kanka ya öyle takılıyom fena olmuyo falan dedi. Artık iyice gaza gelmiştim çünkü, Pique Shakira’yı sevmiyordu. Ama ben çok seviyorum idmana çıkmak için koridordan sahaya doğru ilerliyordum. Ahmet abi kenara çekti beni olum bak adam ol sakın ha öyle bişey yapma dedi. Ne diyosun abi falan dedim olum ciğerini biliyorum senin bana numara çekme dedi. Gittim idmana kafamda Shakira olduğu için idmana kendimi fazla veremedim, idman sonrasında hoca beni yanına çağırdı olum noluyo sana yakışıyo mu böyle oynamak falan dedi. Pardon hocam düzeltirim dedim. Düzeltmezsen yedek kalırsın bak falan dedi. Tamamdır hocam dedim gittim duş aldım. Neyse odama çıktım üstümü değiştirdim, kafam acayip bozuk Shakira’ya aşık olmuşum amına koyim boru mu lan, elimi sallasam ellisi ama Shakira öyle değil işte beyler gidip en zor hedefi seçmiştim. Neyse gittim garaja bindim arabaya geziyorum kafamı dağıtmak için yavaş yavaş etrafı izleye izleye arabamı sürüyorum, stadın yolunuda öğrendim artık git gel yapıp soruyodum sürekli. Neyse beyler çok elit bi mekanın önünden geçerken bizim Piqueyi gördüm, karşısında Shakira yemek yiyolar içeride arabayı sağa çektim. 5-10 dakika izledim, Shakira’nın yemeği yiyişi bile güzeldi, kırmızı bir şarap önlerinde de et vardı. başlarında ise bi adam keman çalıyor falan kafam acayip gitti beyler. Aradım İniesta’yı abi nerdesin falan geliyorum yanına dedim, gittim İniesta’nın yanına. İniesta’ya olayı anlattım beyler. Dondu kaldı içine gömeceksin bitecek gidecek olum magazine oyuncak olursun bak sakın ha falan dedi. Abi sikerim magazini parayı pulu Shakira’yla gecekonduda yaşarım ben dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder