29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 4 / +18

Sırayla dizildik işte, ilk Sanchez sonra Messi sonra Xavi sonrada bende sıra sonrasını pek takip etmedim. Kimde sıra her neyse baktım Sanchez vurdu dışarı gitti. Lan olum utanmıyon mu böyle vurmaya falan dedim. Oradan Puyol yine atladı, moral bozmayın falan gibisinden sonra Xavi vurdu gol girdi. bana tip tip artist bi bakış attı, sinir oldum ona ama öyle böyle bi sinir değil amk. Sen gel çıkışa falan dedim. Puyol bak oraya gelmeyeyim dedi. ondan korktum amına kodumun hayvanında iyi fizik var. Neyse baktım Messi’nin şutunuda Valdes tuttu. Sıra bana geldi, Xavi oradan bana bakıyo falan topun gerisindeyim baktım kaleye tam ceza sahasının dışından vuruyoruz. Beyler Xavi bana çaktırmadan nah çekiyo sıra bende ya güya moral bozacak amına koyim. Ona olan sinirimle topa bir koydum Valdes topa uzandı, çıkarttı topu ama yere serildi. Baktım Xavi hahah noob falan diyo. bana mı lan hay amk dedim sonra baktım sırtında + işareti olan çantalı adamlar geldi. Dedim n’oldu Valdes, İyi misin kanka falan baktım adamın bilek 80 derece ters dönmüş. Xavi hocam atın bunu takımdan napıyo ya bu falan dedi. Tito hafifçe gülümsedi ve hayır hayır iyi bu adam dedi eyvallah hocam dedim. Tito idman bu kadar beyler gidin duşunuzu alın dedi. Ahmet abiye gittim sordum bu takım ılık mı abi duşmu alacaz hep beraber dedim. Hayır oğlum her oyuncunun kişisel duş alma yeri var, gel gösteriyim. seninkini unuttuydum falan dedi gittim duşumu aldım soyunma odasında millet birbiriyle taşak maşak geçiyor. Ben muhabbete katılamıyorum dışlanmış gibi hissettim kendimi. Neyse başkan yardımcısı geldi. Oğlum araban var mı dedi. Yok falan dedim tamam dedi sana bi tane külüstür ayarlarız ayağınız yerden keser dedi. gel garaja benimle dedi gittim, yanına baktım Bmw x6 yı gösterdi. Al dedi bu senindir dedi, şaşırdım kabul edemem falan dedim. Oğlum manyak mısın şahinlemi gezeceksin ehehehhe dedi. Sağ olasın dedim öptüm elini, bindim arabaya Barcelona sokaklarında geziyorum. Neyse beyler sokaklar falan yollar acayip güzel, yağ gibi yolları bi görseniz neyse kırmızı ışıkta bekliyorum. Baktım yanıma bi tane tinerci geldi. Ulan bunlardan buradada mı var dedim. Camı falan siliyo çekil lan yaptım elimle geldi cama tık tık vuruyo indirdim camı, hayırdır lan dedim. Elini uzattı para istiyo benden yok para mara dedim. Baktım arabama tekme attı indim arabadan cebinden 5 liralık bıçağı çıkardı. Birkaç teknik dövüş hareketi yaptı falan dedim lan senin 7 ceddini sikerim dedim tokatı koyduğum gibi asfalta yapıştı. Baktım oradan böyle siyah renkte bi polis arabası geliyor. Lan dedim bu gta san andreasdaki polislere ne kadar benziyo falan diye düşünürken kaldırdı tinerciyi yerden. Are u okay falan diyo baktım diğer eleman aldı beni kelepçeliyo, lan amına koyim napıyon falan demeden bindirdiler arabaya gittik merkeze.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder