29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 17 / +18

Hemen beni son bıraktığın kuaföre gel- Shakira” mesajı gördüm ve son sürat oraya doğru gittim. Bi iki kere yanlış yola sapıp geri döndüm ama yolları artık biliyordum. Az çok kuaförün önünde durdum indim arabadan oradan suratı gözükmeyen kapşonlu biri yanıma geldi. Kapşonunu çıkarttı ve bana okkalı bir tokat attı. Tokatı atan babamdı, sana bu kızın peşini bırak demedim mi falan bişeyler söylemeye başladı. Zor durumda sandım o yüzden geldim falan bahane söylüyorum ama yok adam inanmıyor babama yakalanmam değilde mesajın Shakira’dan gelmemiş olması beni daha çok üzdü. Babamla tartışırken Tito aradı gel görüşmemiz lazım diye. Geliyorum 10 dakikaya dedim babamı arabaya bindirip Nou Camp’a gittim babamı odasına çıkarttım, Tito’nun yanına gittim. Puyol’a neden yemek götürüyorsun olum, arkadaşına zarar veriyorsun, manyak mısın sen falan dedi. Nerden biliyosunuz hocam diye sormadan monitörü gösterdi bana, meğersem Puyol’un bahçesine gizli kamera yerleştirmişler. Amına koyim vay be lan dedim demek ki büyük kulüpler böyle işlerle büyüyolar falan diye aklımdan geçirdim. Puyol’un kilo problemi var, bide sen köstek çıkma zaten yarın transfer için son gün hala adam eksiğimiz var yapma böyle dedi. Özür diledim odama çekildim. Diğer gün sabah erkenden odamdan çıktım, soyunma odasından ayakkabılarımı almak için uykulu uykulu gidiyorum. Soyunma odasının kapısını açtım, birde ne göreyim Messi 31 çekiyordu hemen şortunu çekti. Abi kimseye bahsetme falan cart curt diyo, yok rahat olda ne ayaksın olum dedim. Benimki evden kovdu beni biraz tartıştık benimde canım sıkıldıydı sabah erken herkes uyuyodu işte o yüzden şey ettim falan filan dedi. İyi kanka ben ayakkabılarımı alıp çıkıcam dedim. Oda yok yok bende geleyim bekle falan dedi. Yok yok sen devam et falan dedim ama tabi adamda kafa mı kalır yakalanınca oda geldi benle gittik sahada beraber paslaşıyoruz, orta açıyoruz birbirimize çalım falan deniyoruz 2 kişi kanka ben yoruldum zaten idman var fazla yorulma Tito kızar falan dedim. Gittim soyunma odasına duş aldım çıktım odama doğru giderken koridorda İniesta gel aşağıda toplanıyoruz dedi üstümü giyip indim aşağıya. Yeni kalecimiz Julio Cesar ve stoperimiz ise Chiellini olacaktır beyler. Haberiniz olsun falan filan dedi ben şaşırdım tabi amına koyim ne ayak böyle para sıkıntısı var bu transferlere milyonlar falan. Gittim Tito’nun yanına kapıyı çaldım durumu sordum Messi bu sezon ücretsiz oynamayı kabul etmiş, vay be lan dedim neden kabul etti acaba diye düşünürken Messi’nin 31 çekerken yakalanması aklıma geldi. Acaba şantaj yaptığımdan mı korkmuştu lan gittim Messi’nin yanına. Lan piçoz sen bizi şantajcımı sandın da gidip yakalanınca benim dediğim gibi maaşını bağışlıyosun dedim. Oda abi manyak mısın 10 dakikada transfer mi olur ben dün yaptım onu hanım beni o yüzden kovdu zaten evden dedi. Hanımı boşver lan bugün bendensin dedim aradım bizim metreslerden 3 tane gönderdim soyunma odasına. (Messi 2 gündür soyunma odasında uyuyor) . Neyse sözlükte takılıyorum odamda bi baktım stadyum inliyor lan Messi sahada olduğun kadar yataktada hızlısın be çakal diyip kendi kendime amaçsızca güldüm. 2 gün sonra Sevilla ile maç vardı, yarında haftanın son idmanı var sonra ver elini Sevilla. Sabah bok var gibi 6 da uyandırdılar neymiş efendim sabah yapılan idman daha verimliymiş yarrak kürek bişeyler sıçtılar. Söve söve indim soyunma odasına ayakkabıları falan giyiyorum Daniel Alves’de ılıklık olduğu için yüzde 70 soyunma odasındayken çadırı diker bize sallar şerefsiz. Neyse çıktık idmana hız ağırlıklı çalışıyoruz babamda kenarda izliyor beni. İdmandan çıktım soyunma odasına gidiyorum, İniestayla muhabbet ede ede babam geldi yanıma oğlum ben Türkiye’ye geri dönüyorum dedi. Üzülmüş gibi yaptım ama halbuki sevindim bana yük oluyodu adam zaten iflasta etti. Hayatımı sikiyodu Barcelona’ya transfer olmasaydım neyse babamı aldım bindirdim benim bmw ye havaalanına doğru sürüyorum. Shakira hakkında sorular soruyor bana sürekli birkaç gündürde görmüyorum kızı kesin veriyo birilerine amk kaşarı. Neyse babamın uçağını bekledik biraz birkaç işlemde falan yardım edip babamı paketledim. Arabaya doğru gitmeye çalışıyorum, ama sürekli birisi gelip resim falan çekiniyor benimle amına kodumun ergenleri facebook’a atıp “eheheheh kankimle takılıyoz ya .d” yazıp kızlara hava atacak biliyorum ama mecbur kırmayıp resimleri çekine çekine arabaya gittim. Shakira’yı aradım nasılsın görüşmeyeli bişeyler içelim mi dedim. Olur tabi ki aramıyosun hiç ayıp oluyo falan dedi. Türk kızı gibi trip atıyo amına koyim öyle popüler havalarına bakmayın siz onun.

1 yorum:

  1. SELAM MRB BEN POYRAZ AŞKA İLİŞKİYE ÖMÜR BOYU EVLİLİGE CİDDİ OLGUN BAYANLAR BEKAR DUL BAYAN ASLA FARKETMEZ EVLİLİGE CİDDİ BAYANLAR VAPSAP TAN EKLEYİN YAZIN TANIŞALİM MESAJLASALİM SOHPET EDELİM BİR KADININ ERKEĞİN DE ARADIĞI HER İLGİYE SEVGİYE HUZURA AŞKA MUTLU ETMEYE VARIM EVLİLİGE CİDDİ YİM VAPSAP NUMARAM 009 66 537 853 938 poyraz Adana

    YanıtlaSil