29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 15 / +18

4vs4 kavga ediyoruz soyunma odasında Puyol olmasaydı çok fena sikerlerdi bizi ama Puyol bizim tayfadandı allahtan fazla hasar almadan içeriye güvenlikler girdi. Ayırdılar bizi, odalarımıza çekildik. İniestanın burnu falan kırılmıştı benimde kaşım yarık falan hayatımda hiç böyle kavga etmemiştim. İniesta bana sakın Titoya pişman olmadığını falan söyleme. Ya o 4ü gider takımdan yada biz dedi. Odada oturuyorum yanımda hemşire bana pansuman falan yapıyordu. O sırada kapıya tanımadığım bi eleman geldi hoca seni çağırıyor dedi. Gittim odaya girdim odada Valdes, Pique, Sanchez, İniesta, Puyol falan vardı. Hepsinin başı öne eğik ellerini birleştirmiş bekliyorlardı. Bende İniesta’nın yanına gittim. Geç bakalım mr.itfaiyeci dedi. 10 saniye sonrada Pinto ve Abidal odaya girdiler. Tito ayağa kalktı ve biri bana olanları açıklasın hemen dedi. İniesta olanı biteni aynen anlattı, tabi benim Shakira’yı sevdiğimi falan söylemedi. Tito biraz düşündü, sonra kararını açıkladı hepiniz takımda kalıyorsunuz ve barışıyorsunuz her birinize 200.000 euro ceza kesilecek. Ayrıca Pique sende Shakira ile ilişkini kesiyorsun yoksa sezon sonu sözleşmeni yenilemeyeceğiz dedi. Pique denen piç Shakira’yı sevmediği için bu sözleri hazmetti tabiikide, benim keyfim acayip iyiydi. Hatta neredeyse hiç para harcamadığım için İniesta’nın cezasınıda ben ödemek istediğimi söyledim. Herkes şaşırmıştı İniesta olmaz kardeşim öyle şey gerek yok dedi. Olmaz abi zaten benim yüzünden sende kaynadın boşver dedim. Neyse beyler odama gittim, twittera bakıyorum sonrada sözlüğe girerim diye tasarladım kafamda twitterda trend topiclere bir baktım, Shakira’ yla aramızda geçenler ve soyunma odasındaki kavga vardı. Lan oha kavgayı nasıl duymuşlar diye düşünürken güvenliklerin sızdırmış olacağı aklıma geldi. O sırada telefonum çaldı açtım ilk başta tanıyamadım ama arayan Felipe Melo’ydu. Naber nasılsın falan konuşuyoruz Melo’yla işte bana moral veriyor, bende Riera piçine daldıydım siktir et bişey olmaz falan anlatıyor. Ama çok sıkıldım amk abi kapatmam lazım hoca geldi dedim kapattım telefonu. Odamdan indim antreman vardı soyunma odasında hazırlanıyorum. Bizim 4lü tayfa Pique’nin tayfa sürekli birbirimize bakıyoruz. Pis pis çıktık antremana serbest antreman maç yapaacaksınız dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder