29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 8 / +18

Neyse maç o şuttan sonra sıkıcı olmaya başladı dakika 70 de korner kazandık. Real Madrid defansı topu çıkarttı ceza sahası dışına tamda ayağıma geldi şutu koydum 1-1 oldu maç ama nasıl seviyorum. Taraftarlar seviçten tanımadığı insanlara sarılıyo formaları falan çıkartıp sallıyolar falan Mesut’ta acayip göt olmuştu Messi geldi abi helalin var falan dedi. O golden sonra Real Madrid çok baskı kurmaya başladı. Dakika 88′de Mesut aldı topu ölümüne koşuyor uçan tekmeyle Mesut’un surata kramponun dişlileri geçirdim baktım Mesut’u ambulansla götürüyolar Cüneyt Çakır geldi yanıma kırmızıyı gösterdi bana. Eyvallah görüşürüz hocam dedim saha kenarına doğru gidiyorum, Messi’nin kulağına bişeyler fısıldadım tamamdır abi dedi. Dakika doksan Messi aldı topu koşuyor sonra kulağına fısıldadığım gibi kendini ceza sahası çizgisinde yere attı Cüneyt Çakır penaltıyı verdi. Dakika 90 Messi penaltı golüyle 2-1 öne geçirdi bizi coşuyoruz ama öyle böyle değil. Cüneyt abi maçı bitirdi sahada koşturuyoruz boş boş falan birbirimize sarılıyoruz, kendimi ılık gibi hissetmiştim orda. Her neyse taraftarlara formamı fırlatıp soyunma odasına doğru gittim. Soyunma odasında resmen kopuyoruz amına koyim Ahmet abi geldi yanıma, Emre 2 saat dinlen sonra paketin hazır dedi. vay abi sağolasın dedim, teşekkür etmene gerek yok her galibiyetten sonra böyle dedi. Bende Barcelona Sex makinesi olmuştur o zaman dedim. Gülümsedi çıktı odadan gittim yatağa dinleniyorum acayip yorgunum bu arada karıyıda hayal ediyorum acaba nasıl birşey diye falan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder