29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 5 / +18

Sorgu odasındayım tercüman falan geldi ifademi verdim böyle böyle taciz etti arabama vurdu falan diye. Ama nezarethanedesin 5 gün dediler sikerim lan falan küfür falan ediyorum polislere girdim bekliyorum 5 günün dolmasını yerde uyudum. Beyler hücrede sabah kalktım cırcır olmuşum amına koyim neyse can sıkıntısından 4. postadayım 31 çekiyorum sürekli naparsın can sıkıntısı işte. O sırada bi sesler geldi, hassiktir falan pantolunu çekmeye çalışırken bi baktım, Tito, Ahmet abi falan gelmişler gözlerini falan kapatıyolar eliyle sorry falan diyolar. Yok yok önemli değil yiğidin malı meydandadır dedim. Tito seni almaya geldik gel hadi dedi. Arka kapıdan kapşonluyu çekip kafama çıktım basın mensuplarına gözükmemem gerekiyormuş. Gittim yine Nou Camp’a Ahmet abi dedi başkan yardımcısı seni odasına çağırıyor dedi. Neyse gittim üstümü değiştirip başkanın odasına. Başkan yardımcısı dedi lan şerefsiz sana bi araba verdik hemen götün mü kalktı! Niye milleti dövüyosun falan dedi. Abi bak kırıcı oluyosun falan dedim lan kes dedi. Aldı arabanın anahtarını benden dedim senin gibi başkanın amına koyayim dedim. İndim sahada tek başıma antreman yapıyorum kafamı dağıtmak için, ordan Tito seslendi. Hayırdır n’oluyo falan hocam kafam bozuk ya falan dedim, olayı anlattım göster bakayım o başkan yardımcısını bana dedi. Gittim yardımcının odasına baktım içeride başka bi adam var dedim burada başka biri vardı dedim. Haa bir dakika dedi, beni Nou Camp’ın bodrum katındaki odaya götürdü. Yoksa bu muydu o dedi. Evet abi buydu dedim. O bu kulübün delisidir ya ara sıra yapar öyle şakalar siktir et dedi. Ha iyi tamam ama Ahmet abi çağırtmıştı başkanın yanına dedim. İyi o zaman git gerçek yardımcıyla görüş dedi. Gittim yanına sana biraz zam yapalım performansın çok iyi bu şutlarla la liga’yı sallayacaksın sen falan dedi. Yok abi o kadarda değil dedim, yok yok iyisin iyi dedi. Sağolasın dedim maç başına 100.000 Euro’yu sözleşmeye ekledi, kabul ettim. Sonra gittim bodrum kata, benimle başkan yardımcısı gibi davranıp taşak geçen delinin yanına. Aldım anahtarı geri enseyede vurdum bitane çıktım odama sözlükte takılmaya başladım. 1 saat sonra falan Xavi geldi odaya bak birader bizim takımda oturmuş bi sistem var, gelipte bu sistemi bozma bu takımın beyni benim dedi. Bende dedim artık Trabzon’a transfer olursun oradanda Galatasaray’a gidersin artık dedim. Fuck you bitch dedi, odadan çıktı. Neyse Puyol geldi hadi antremana diye çağırdı beni, indim sahaya bu sefer kıyafetlerimi giymiştim kimse taşak geçemedi benle hoca yanıma geldi. Yarın tatil bak diğer günde Real Madrid’le maç var ilk maçına Real Madrid’le çıkacaksın o Casillas’ın amına koyacaksın tamam mı lan dedi. Enseme vurdu, iyi bakarız dedim. Isınma ve pas antremanından sonrada biraz kondisyon çalıştık odama çekildim yine girdim sözlüğe. Sıkıldım bilgisayardan 85 ekran lcd vardı duvarda bu nasıl çalışıyor amk falan Ahmet abiyi çağırdım gösterdi. Neyse açtım geziyorum kanallarda hepsi ispanyolca biraz anlıyorum aslında ama sarmıyo amına koyim. Gittim Ahmet abiyi çağırdım, bana Türk kanalı aç falan bekle 30 dk dedi teknik servisden elemanlar geldi. Uydu kurdular açtım ntv sporu izliyorum birde ne göreyim Xavi, Real Madrid’e transfer olmuş. 60 milyon euroya gahpeee, hassiktir lan falan şaşırıyorum. O sırada Tito odama geldi, bundan sonra kadronun sabit bir üyesisin ilk 11 desin dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder