29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 14 / +18

Osasuna deplasmanına gidecez çocuklar, otobüs 10 dakika sonra geliyor. İsmini okuduğum kişiler çantasını hazırlasınlar dedi, isimleri okumaya başladı ben yoktum. Her neyse hocam ben burada antremanlara devam eder haftaya toparlarım dedim. İyi olur dedi, odama doğru gittim. Bu sırada takımda hazırlanıyordu bende otobüsün yanında İniesta’yı bekliyorum vedalaşmak ve başarı dilemek için. Odamdan çıkarken aceleyle çıkmıştım otobüsü kaçırmayın İniesta’nın yanına gidiyim bi görüneyim diye. O sırada Shakira’da oradaydı. Oda Pique için ordaymış üstüm başım kötüydü ya pardon aceleyle şey ettim ben dedim. Yoo benim için üstündeki kıyafetlerden çok içindeki önemlidir dedi. Ne tesadüf bende öyle düşünüyorum dedim, o sırada takım kafilesi gözüktü İniesta yanıma geldi sakın yanlış bişey yapma koçum kendine dikkat et dedi. Tamamdır abi iyi yolculuklar maçı izliyecem gol atarsın benim için bi tane dedim gülümsedi bakalım kısmet dedi otobüse bindi. El salladım bizim takıma hadi beyler başarılar dedim Messi yanıma geldi abi haftaya ne yap et gir ilk 11′e pas atman lazım bak dedi tamam dostum hadi bakalım görüşürüz dedim otobüs yola çıktı. Bende Nou Camp’ın önündeyim arkamı bi döndüm Shakira ve benden başka takımdan kimse yok birkaç taraftar yanımıza gelip imza alıp resim falan çektirmek istediler. Taraftarlar dağıldıktan sonra Shakira bana döndü ve taksi çağırmamı istedi. Hayırdır nereye gidiyosun dedim. Kuaföre gideceğim ya dedi. Bende ne taksisi saçmalama gel benimle dedim garaja gittik beraber, Shakira’nın kapısını açtım geç otur diye bak dikkatli ol kimse görmesin yanlış anlaşılır falan dedi. Tamam merak etme ya arabanın camları filmli içerisi gözükmüyo zaten dedim. İyi tamam dedi bindi arabaya garajdan çıktım kuaförün yerini sordum tarif ediyordu falan muhabbette çok iyi gidiyo, kliplerinden bahsediyor bana o sırada Ahmet abi aradı kız hazır ne zaman gelirsin dedi abi şuan müsait değilim dedim kapattım telefonu. Shakira’yı kuaföre bıraktıktan sonra, Nou Camp’a geri döndüm. Tam odama girdim telefon çaldı yine arayan İniesta’ydı koçum nasılsın biz vardık maçta yokluğunu hissedeceğiz gibime geliyor falan dedi. Sağolasın abi iyiyiz, sağ salim gitmenize sevindim dedim. Tam o sırada kapı çaldı, kapıda Ahmet abi vardı İniestaya abi kapatmam lazım kendine iyi bak dedim. Sonra Ahmet abiye döndüm, müsait misin kardeşim dedi. Evet abi dedim kızı çağırıyorum o zaman dedi. Tamam abi gelsin dedim sözlükte takılmaya başladım. 40 dakika sonra metresim geldi odaya bi güzel seviştik. Shakira’yı hayal ederek o orospuyla seviştim. Sonra 200 euro bahşiş verip gönderdim. Odadan çıkıp kantine indim adamdan tost istedim, Titoyu arayıp sordu tost istiyor verelim mi diye. Öyle disiplinli bi yer yani neyse Tito verin bişey olmaz dedi. Aldım tostu karnımı doyurdum kas çalışmaya gittim. O sırada koridorda bi anda ta tamm diye bi ses duydum kalbime iniyordu amk. Bi baktım shakira karşımda saçım nasıl olmuş dedi. Biraz rengini açmıştı sanırsam çok dikkat etmediydim, çok iyi bi tercih olmuş dedim. Teşekkür ederim ha bu arada sana telefon numaramı veriyim bi saniye dedi çantasından kartını çıkardı verdi. Eee şimdi napıcaksın dedi, fitness salonuna gidip kas çalışıcam biraz dedim. Tamam o zaman kolay gelsin bende işlerimi halledeyim dedi. Kapıya kadar uğurladım el sallayıp, taksiye bindi arkamı bir döndüm Ahmet abi karşımda. Takımın deplasmana gitmesini fırsat bilip, Shakira’yla ilgilenmen çok yanlış yapma böyle olum kendine gel dedi. Bende abi napayım bişeyler sordu, yardımcı oldum sende çok taktın kafana benden çok düşünüyosun valla ha Shakira yengem benim dedim. İyi bakalım git çalış biraz dedi. Tamam dedim gittim fitness salonuna sonrada duş aldım ve maçı izlemek için odama çıktım. Bizim takım çok piç olmuş, resmen adamlarla taşak geçe geçe oynuyorlar. Ben Osasuna yerine sinir oldum resmen ulan ayıptır, iyi ki bi pas atmayı öğrenmişler oyuncak ettiler adamları. 4-0 bitti maç İniesta abim gol atamadı ama Messi’ye 2 asist yaptı. Her neyse gittim yatağa uyudum. Sabah kalktım gazeteyi aldım okuyorum birde ne göreyim Shakira ile benim aşk yaşadığıma dair haberler çıkmış. Ulan Ahmet senin amına koyacam bekle sen dedim. Gazeteyi attım yere Ahmet abiyi arıyorum her yerde, yok ama hiç bi yerde telefonuma mesaj geldi açtım Ahmet abiden ”ben istifa ediyorum sana iyi şanslar, yanlış şeyler yaparsan böyle zararlı çıkarsın.” hemen aradım şerefsizi ama ulaşılamıyordu. O sırada otobüs stada geri geldi falan keyifleri yerinde, İniesta yanıma geldi kardeşim nasıl geçti falan muhabbet ediyoruz. Abidal ile Puyol’da yanımıza geldi. Gittik kantine oturduk maç hakkında falan konuşuyoruz o sırada Pique arkamdan gelip omzuma elini koydu ve gazetedeki haberi gösterdi. İnanıyo musun buna kardeşim sakin ol ya falan dedim. Küfür falan etmeye başladı, lan sen harbi çok oluyosun ha dedim gittik soyunma odasına arkamızdan Puyol, Abidal, İniesta geldi. İniesta araya giriyo olum sakin olun falan Pique bana vurmaya çalışıyor. O sırada Valdes içeri girdi. Pique’nin yanına geçti arkasından Pinto ile Sanchez girdi. İniesta abartılacak bişey yok beyler dedi. O sırada Valdes ne demek yok lan diye İniestayı ittirdi, napıyosun lan sen diye dalmaya başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder