29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 9 / +18

Neyse herkes odasında eşini bekliyo, geldi birisi böyle 1.90 boyu iri yapılı makyajlı falan bildiğin travesti dedim. Hassiktir noluyo lan oda kalın sesiyle “pardon yaa ben Daniel Alves’i aramıştım daaa ” dedi. Oh be travesti değilmiş benimki Alves’te harbi malmış tipide hayırsız zaten diye içimden geçirip dedim soldaki oda abla dedim “sağol canımm” diyip gitti. Odaya travesti sonra benim meleğim geldi. bi güzel seviştik falan sonra keyif sigarası için Ahmet abiyi çağırdım ne sigarası gerizekalı tıkanıp kalırsın sahada mal mal işler yapma dedi amına koyim ben senin dedim. Bindim arabaya Ahmet abi sakın dışarda içme sigara kan testinde çıkar bak dedi iyi tamam dedim çıktım sokağa geziyorum arabamla. Arabayla gezerken telefon çaldı, açtım telefonumu baktım bizim hoca koçum babanın adresini ver gidip alalım dedi. İşte benim size verdiğim ilk adres dedim ha tamam sen stada geri dön baban 2 saate burda dedi. Nasıl yani falan şaşırdım, helikopter diye bişey var cahil misin dedi haa tamam iyi dedim. Amına koduğumun Nou Camp’ını yine bulamadım beyler. Yine sora sora İspanyollardan öğrendim, yolda gidiyorum böyle baktım yol kenarında karının teki yanaştı biraz eğlenelim mi yakışıklı dedi. Kafayı bi çevirdim aaa sen Barcelona’daki o adam değil misin yaaa dedi. Sonra benim kafaya dank etti, lan ben el clasicoda sahaya çıktım bide gol attım artık çok popülerim vay amına koyim dedim. orospuya yok sağol dedim gönderdim bunu indim arabadan markete yanaştırdım arabayı indim stadın adresi sorucam. Girdim markete birader Nou Camp nerde falan dedim. Vaay abi nasılsın falan dedi çırağı çağırdı, koçum al şu telefonu çek bi resmimizi dedi. Tabi ilk kez resim çekiniyorum hayranımla biraz mal çıkmışım resimde abi çok sağol falan sarılıp duruyo bana. Acayip bi ilgi gösteriyo sağolasın eyvallah falan dedim. Stadı tarif etti çıktım marketten arabaya doğru giderken bi anda bi araba yanaştı beni yaka paça arabaya bindirdiler. Birkaç saat boyunca arka koltukta uzandım, bağladılar elleri falan dedim sikeyim sizin gibi adamları sıkıyosa tek tek gelin ellerimi çözüp falan diyorum. Ama hiç biri gaza gelipte kavgaya girmiyor benle, neyse beyler bu arada benim telefon çaldı. Adam cebimden aldı telefonu meşgule alıp kapattı telefonu dedim aha göte geldik. İyice bi baktım Real Madrid’in Bernabeu stadına garaja giriş yaptık. İndik arabadan falan Mourinho geldi, hoşgeldin yıldız dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder