29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 7 / +18

Odamdaki bilgisayara oturdu Ahmet abi gel bişey göstericeğim dedi. Bir program açtı stadı canlı izliyorum bak dedi taraftarlar doluşmaya başladı. Bunlar seni ilk kez görecekler onları memnun et falan dedi. Bende orospu muyuz abi öyle memnun et falan ne alaka dedim. Oda gülümsedi bu işler böyle olum dedi çıktı odadan. Sonra odaya Puyol geldi. Kanka gel hadi soyunma odasına toplanıyoruz 1 saat sonra maç var dedi. Gittim soyunma odasına hoca bana Messi’yle fazla uğraşma arkadaş olun birbirinizi iyi besleyin siz karlı çıkarsınız falan dedi. Son birkaç taktikten sonra soyunma odasına doğru gidiyorum baktım o sırada Real Madrid kafilesi bizim stadda yan taraftaki deplasman takımın soyunma odasına doğru gidiyor. Ronaldo’nun ağzında sakız eller cepte artistlik yapıyo geçerken omuz attı. What is your problem dedi. Lan siktir git fuck off dedim. Görürsün sen gibisinden hareketler yaptı, girdik soyunma odasına. Puyol bana Real Madrid’le ilgili tecrübelerini falan anlatıyor, Nou Camp’ta yenilirsek biteriz. Bu maçı kazanmamız lazım falan, dedim olum çok kasıyosunuz amına koyim 11e 11 maç işte lan rahat ol lan falan dedim. Tuvalete doğru gidiyorum Tito çağırdı, bak evladım Messi”yle boyu kısa diye dalga geçme, o küçükken çok hastaydı ayıp falan dedi. Bende bilmiyodum hocam özür dilerim dedim soyunma odasına geri döndüm. Messi oturmuş ayakkabılarını bağlıyordu. Messi kusura bakma senle çok dalga geçtim maçta telafi edicem sürekli defans arkasına sızmaya çalış falan dedim. Eyvallah abi sağol önemli değil dedi neyse sonra baktım maça 20 dk kalmış çıktık sahaya ısınıyoruz. Yarı sahada falan diğer tarafta Real Madrid’liler var, Mesut Özil’i gördüm. Mesut baksana kanka bi dakka dedim yanıma geldi. Mesut nasılsın falan dedim. İyidirde sen kimsin tanıyamadım yeni mi transfer oldun falan dedi. Evette niye öyle aşağılıyosun lan dedim. Oda ya bi git amına kodumun amatörü dedi olum bak sahaya gömerim lan seni dedim. Ya siktir git mal dedi. Tito’nun yanına gittim 85. dakikada o Mesut’u sakatlarım ben hocam 5 dakika 10 kişi oynarız bişey olmaz dedim. Oda hayırdır falan dedi anlattım böyle böyle tamam zaten sakatlanırsa Real Madrid’in sistemi bozulur, puan kaybederler iler ki haftalarda dedi. Neyse seremoni için gittik tünele dizildik, tam sağımada Mesut denk geldi tip tip bakıyorum ara sıra falan böyle çıktık ispanya marşını okuyoruz. Ben bilmiyorum tabi okumuyorum ben. Neyse beyler tokalaşmaya başladık, Mesut’a elimi uzatmadım ben. Acayip bozuldu o sırada bi baktım hakem Cüneyt Çakır vay be dedim bu maçı bizim Cüneyt yönetecek. İyi iyi güzel dedim dizildik, Messi yanına çağırdı, abi gel santrayı yapıcaz falan gittim yanına maça başladık. Bizim piçler antremanda mal gibiydi ama maçta iyi paslaşıyolardı. Neyse aldım topu baktım baskı var Puyol’a attım topu Puyol’da heyecan yaptı kaptırdı topu Mesut’a, Mesut’da bizim Pinto’ya golü attı. Valdesin bileğini kırdığım için Valdes kulübe dışıydı. Dakika 10′da Real Madrid 1-0 öne geçti. O sırada taraftarlar kulağımı siken bir uğultu yaptılar bi susun amına koyim diyesim geldi. Ama kimse duymazdı, gittim santra için Messi’nin yanına olum mal gibi gezme ilerde biraz boşa kaç keko musun dedim. Tamamdır abi dedi başladık maça top genelde bizdeydi. Baktım İniesta bi pas attı lan dedim noluyo amına koyim sanki İniesta o pasla beni defansın arkasına ışınladı. O sırada Mesut’un yaptığı ibnelikler aklıma geldi, yine sinirlendim o sinirle topa vurdum pat diye bi ses geldi dedim noluyo lan bombamı var stadda bi baktım top patladı. Havada hassiktir falan şaşırıyorum Casillas tuttu topu oradan bi tane top toplayıcı yeni top attı falan taraftarlar coştu ama nasıl alkışlıyolar nike’ın toplarıda çok dandikmiş amk dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder