29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 12 / +18

Barcelona’da gecekondu olmadığı için adam anlamadı. Neyse abi ben içmeye gidiyorum, geliyo musun dedim. Oğlum manyak mısın kulübe dönecez bin arabaya dedi. Yok abi görüşürüz dedim, bindim arabaya gidiyorum telefonum çaldı arayan Ahmet abi. Tamamen doğaçlama anlatıyorum. Olum oturup bunu düşünecek halim yok, saçmalama neyse beyler konuyu bölmiyim. Devam ediyorum Ahmet abi arıyordu, açtım telefonu oğlum sen manyak mısın gerizekalı herif dön geri kulübe sözleşmende ki maddelerden haberin var mı, nerdesin söyle çabuk geliyorum dedi. Cevap vermeden kapattım telefonu, girdim bi mekana birkaç hayranımla resim çekindikten sonra garsonu çağırdım. 1000 Euro’yu verdim müşterileri gönderin dedim hepsini gönderdiler. Şimdi magazine kapak olmayalım diye mecburen öyle yaptım. Adamdan rakı istedim, anlamadı tabi ne olduğunu. Neyse beyler adını sanını bilmediğim şarap ve içkilerden getirdiler çatur çutur içiyorum. Aklımda Shakira, iyice dağıtmaya başladım. Sonrasını hatırlamıyorum gözümü açtığımda hastanedeydim. Başımda Ahmet abi vardı. Ne oluyor falan dedim. Karnımda da bir ağrı vardı, meğersem mekandan çıkarken birine laf atmışım adam beni karnımdan bıçaklamış. Olay medyaya yansımasın diye trafik kazası bahanesiyle hastaneye götürmüşler. Kulüp bu haberi saklamak için çok para harcamış vs. falan anlattı. Odaya İniesta girdi, iyi misin falan arkasından Puyol falanda geldi. Puyol hoca sana çok kızgın hemen toparlan kendini affettir dedi. Sağolun beyler merak etmeyin dedim. 5-10 dakika sonra doktor geldi 3 gün misafirimizsin bıçak kritik bi noktaya saplanmamış çok şanslısın dedi. 3 gün boyunca hastanede can sıkıntısından patladım. Ahmet abi çakallığını yapmıştı. Sadece haber kanalları vardı, televizyonda müzik kanallarından Shakira’yı izlemek istiyordum ama yoktu işte. 2. günde gayet iyi hissediyordum kendimi, doktoru çağırdım ben iyiyim gitmek istiyorum dedim. İbne kabul etmedi, sabaha gidersin dedi. Aradım İniesta’yı kanka sabah beni almaya gel, hem kahvaltıyı beraber yaparız diye tamam 9 da hazır ol gelirim ben dedi. Haber izleyip gazetelerimi okuduktan sonra hastanedeki son günümüde bitirdim ve uyudum. Sabah kalktım hazırlandım, İniesta’yı beklemeye koyuldum. Dediği gibi tam 9 da geldi bindik arabaya, elit bi mekana gidip kahvaltılık bişeyler aldık. İniesta olum sen harbi çok yanlış işler yapıyosun, Tito sana o kadar çok güvendi ki takımın direği Xavi’yi hiç düşünmeden sattı. Sen gidip sarhoş olup ona buna sataşıyosun, hemde takım arkadaşının sevgilisini istiyosun. Bu böyle olmaz bak koçum bende seni bi yere kadar koruyabilirim anlıyormusun? dedi. Doğru diyosun abi, Tito bana çok güveniyor dedim. Sonrada İniesta artık pek güvendiğini zannetmiyorum git özür dile bişeyler yap, güvenini tekrar kazanman çok zor olacak dua et Pique duymasın Shakira’yı sevdiğini falan diye anlattı bana. Tamamdır abi hallederiz dedim, bindik arabaya İniesta’yla Nou Camp’a doğru gidiyoruz. İniesta’yla garaja bıraktık arabayı, benim arabayıda gördüm. Abi bu buraya nasıl geldi diye sordum bizim çocuklar mekandan alıp getirmişlerdi dedi. Odama doğru gidiyorum, o sırada babam çıktı karşıma lan köpek gel buraya dedi. Ne diyosun baba gelir gelmez dedim, odaya çekti beni bana bak o Pique’nin sevgilisi Shakira mıdır nedir onu unut harbiden hakkımı helal etmem sana bak dedi. Tamam baba unuttum bitti gitti git yat idmanım var benim ya dedim çıktım odadan. O sırada koridorda Tito ile karşılaştım, hocam ben çok özür dilerim bir daha tekrarlanmayacak dedim. Bunu sonra konuşuruz git soyunma odasına idmana hazırlan dedi. Soyunma odasına gittim içeride kimse yoktu, şaşırdım Ahmet abiyi çağırdım, hani idman vardı falan dedim sen takımdan ayrı çalışacaksın dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder