29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 16 / +18

Takımları ayırdı işte bizim tayfada sadece Puyol karşıdaydı, onun dışında bizim tayfa tamdı. Karşıdaki tayfadan da Valdes bizim kaledeydi, zaten kaleci yok başka amk. Pique antreman maçı sırasında sürekli sert müdahalelerde bulunuyor falan olum adam gibi oyna amına koyucam bak dedim. Sadece Pique’nin duyacagı şekilde, Pique bana bi tane koydu çimlerle öpüşmeye başladım. Amına koyim ne ağır eli varmış. Hemen takım toplandı, Messi yanıma geldi. Abi iyi misin falan diyo, iyiyim sağol falan diyorum. Tito Pique’ye tekme falan atıyo şerefsiz siktir git lan atıldın takımdan diyor. Bizim çocuklar zor tutuyo Tito’yu Pique takımdan atılmasıyla birlikte Valdes geldi. Pique yoksa bende yokum dedi. Titoda sikime kadar yolun var dedi. Sanchez ve Pinto’da bizde yokuz size hakaret davası açacaz falan filan diyip sahadan ayrıldılar. Tito antreman bitmiştir, dağılabilirsiniz dedi. İniesta yanıma geldi hepsinden kurtulduk iyi oldu kardeşim dedi. Duş aldıktan sonra odada tam bilgisayarı açtım, İniesta geldi. Gel kardeşim bak ne gösterecem dedi gittim baktım Pique ve tayfası bavulları almış kulüpten ayrılıyorlar. Arabaya falan bindiler, İniesta bundan sonra rahatız bunlar giderler Villareal’e falan filan veya başka liglere dağılırlar dedi. Aynen abi dedim, odama geri döndüm. Masanın üstünde telefonu elime aldım mesajlara bakıyorum. Numarımı bulan hayranlar ve sapıklık yapan piçlerin arasında Shakira’nın mesajını gördüm. ”Sayende Pique’nin nasıl bir şerefsiz olduğunu öğrenmiş oldum, teşekkür ederim” inanılmaz mutluydum odadan çıktım. İniesta’ya mesajı gösterdim. Vay be sen bu kadını seviyosun cidden lan falan dedi. Tabi abi ya bizde öyle dedim. Akşam haberlerde gündem tamamen bizim takımda yaşananlardı. Sanırım kulüp büyük bir hisse kaybetmiş Tito çok düşünceli bi şekilde Nou Camp çimlerinde geziyordu. Yanına gittim hocam hayırdır düşüncelisiniz dedim. Yeni bi kaleciye ihtiyacımız var onu düşünüyorum, birde defansa takviye lazım dedi. Koskoca Barcelona hocam herkes gelmek için can atar dedim. Hoca derin bir of çektikten sonra kulübün mali sıkıntıları olduğundan bahsetmeye başladı. Hocam bi ton kupa alıyorsunuz o paralar nereye gidiyor falan dedim. Sen Messi’nin maaşı ne kadar sırf onu duysan şok olursun neyse hadi geç sen odana beni yalnız bırak dedi. Gittim Messi’yi aradım, Messi neredesin buluşalım kardeşim diye. Tamam abi buluşalım bizim stadın ilerisindeki kahveciye gel dedi. Garajdan arabayı alıp kahveciye gidip oturdum. Messi 10 dakika sonra geldi, nerdesin lan cüce ağaç oldum burda falan dedim. Abi cüce deme lütfen ya falan dedi. Tamam tamam geç otur dedim. Hayırdır abi ne oldu dedi beni evine götürsene lan bi misafir et abini hiç çağırmıyon falan dedim. Gittik Messi’nin villaya doğru villayı gezdirdi bana sonra Messi’ye hiç bir eksik var mı evinde dedim. Hayır yok abi hayırdır dedi. Oğlum Barcelona batıyor çok hisse kaybetti maaşında indirime git dedim abi bilmiyorum ki ya bilmem ne cart curt etmeye başladı. Sonra etkileyici bi konuşma yaptım, lan olum biraz adam ol. Bu kulüpte yetiştin burada büyüdün sen Barcelona’nın çocuğusun bu kulüp sana emek verdi, seni adam etti lan cüce olarak kalırdın. Bak şimdi Messi oldun falan nutuk çektim çıktım Messi’nin evinden, sonra düşündüm lan benim niye evim yok amına koyim gittim bankadan maaşı çektim bi tane emlakçıya gittim. Emlakçı ise koyu Real Madrid taraftarı çıktı. Her neyse girdim emlakçıya, bana 10 saniye tip tip baktı merhaba falan dedim. Baktım adam hala madrid hala madrid diyor bana, manyak mısın nesin ya dedim. Emlakçıdan koşarak uzaklaştım arabama bindim, o sırada Puyol aradı kanka yardımına ihtiyacım var lütfen aramızda kalsın ama dedi ne oldu lan dedim. Abi bana bi tane hamburger alıp getir gözünü seveyim Tito yasakladı yemezsem duramam falan cart curt dedi. Kanka sağlığına zarar profesyonel futbolcusun falan dedim. Ama yok adam illa yiyecek hamburgeri gittim burgerciye indim arabadan arabayı kitledim. Burgerciye doğru gidiyorum. İçeriye girdim kimse yok mu dedim bi saniye geliyorum diye ses geldi. Sonra içeriden Barcelona formalı bıyıklı bi adam çıktı beni görünce elindeki tepsiyi yere düşürdü. inanamıyorum bu sen misin lütfen formayı imzala diyip formayı çıkarttı. Baktım arkasında benim 31 numaralı ismimin yazdığı forma hem formayı imzaladım. hemde 8 liraya aldığım hamburgerin yanına 300 lira bahşiş bırakıp Puyol’un evine doğru yola koyuldum. Puyolun evine gittim, Puyol çok yürekli adamdır beyler, mütevazi bi evi vardı girdim kapıyı çaldım, açtı kapıyı saçlar antremandaki gibi ıslaktı hayırdır kanka dedim duştan çıktıydım harbi getirdin mi lan bakıyım dedi. Aldı elimden poşeti tabi lan sen istersinde getirmez miyim olum dedim. Eyvallah kanka borcum ne kadar dedi. manyak mısın olum beni kapıcımı zannettin lan dedim. Güldü geç içeri kardeşim oturalım ne içersin benim kendi hazırladığım bi koktely var veriyim sana gel içelim hemde vitaminli baya dedi. İçtim ondan Puyol köpeğim oldu amına koyim bi hamburgeri getirdim diye. Neyse kardeşim ben stada gidiyorum kendine iyi bak dedim ,çıktım arabaya bindim tam kontağı çalıştıracağım mesaj geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder