29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 10 / +18

Ne yıldızı lan dedim oda isim olarak değil lakap olarak söyledim yanlış anlama dedi. Ha eyvallah sağol Mourinho dedim. Sonradan dedim hayırdır bu elemanlar napıyor falan dedim seninle bişeyler konuşacaz gel odaya geç dedi. iyi tamam dedim girdim odaya. Mourinho dedi ki bak bizim Mesut’a bulaşmışın, hayırdır ne ayaksın olum yakarım lan seni falan dedi. Bende adam gibi konuş lan dedim üstüne yürüdüm o sırada korumaları gelip tuttu beni. Mourinho ayağa kalktı ellerini cebine attı yürümeye başladı, pencereden dışarıya baktı sana çok para veririz gel Real Madrid’li ol dedi. Bende ben senin gibi paragöz değilim, öyle reklamlarda oynayıp para kazanmayada çalışmam dedim. Mourinho arkasını döndü, üzerime yürüdü bana bir tokat attı. Şimdi gitmem lazım uefa ile bir toplantım var, seninle görüşücez dedi. Korumalar beni bi odaya koydular, dedim sikerim ne zor işmiş bu futbolculuk. Her neyse pencereden dışarıya bakıyorum, bi baktım bizim tayfanın en sağlamlarından Puyol, Pique, Abidal falan indi arabadan stada doğru ilerliyolar. Böyle Mourinho hayırdır lan dedi. Puyol kafayı koydu buna Mourinho neye uğradığını şaşırdı, teker teker korumaları falan dövüp geldiler odaya. Puyol kanka çabuk ol gel dedi, bindirdiler arabaya beni Nou Camp’a doğru kaçtık. Puyol önde oturuyo ben arkada oturuyom, yanımda Pique falan arabayıda Abidal sürüyor. Puyol döndü, iyi misin diye sordu. İyiyim abi eyvallah ne iş bunlar dedim. Oda sana birkaç tane koruma ayarlarız onlar sürekli böyle Messi’yide zamanında çok kaçırdılar, ama biz aldık geri rahat ol bişey olmaz falan dedi. Eyvallah sağol dedim sonra döndüm Pique’ye kanka Shakira’yla nasıl gidiyo falan dedim. Sorma panpa aramız bozuk falan dedi. Bende şaşırdım panpa mı? dedim. Oda evet noldu dedi vaay sendemi sözlüktensin dedim. Evet lan bizim takım full incici dedi. Hassiktir harbi mi lan dedim Abidal döndü kafası hariç 35 ehehehe dedi. Gülüştük yolda çok eğlenceli muhabbet dönüyordu, neyse stada döndük beyler. Bi baktım benim peder gelmiş stada işte hocam geldi yanıma seni çok özlemiş falan anlattı. Tamamdır hocam sağolasın dedim gittim pederin yanına oğlum nasılsın falan sarıldı. Maçta çok iyiydi falan diye övüp duruyo beni sağolasın babacım bi problemin var mı falan dedim. Var oğlum dedi mademki artık maddiyat problem değil Türkiye’ye geri dönelim dedi. Baba manyak mısın Barcelona’nın 1 numarası oldum, ne Türkiye’si dedim. O da sana hakkımı helal etmem benle geri döneceksin dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder