29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 18 / +18

Neyse beyler Shakira’yla bi mekanda kahve içiyoruz. Ama kahvelerin fiyatları 50-70 euro civarlarında, Shakira’nın tavsiyesiyle gittik burası çok pahalı değil mi sence dedim. Hayır neden paran mı yok falan dedi. Paramız varda enayi değiliz herhalde kalk dedim. Götürdüm sempatik 1 euro kahve içebileceğimiz bi mekana oturduk hayranlarımız sürekli bizi izliyorlar, imza falan istiyorlar amına koyim bi muhabbet edemiyoruz rahatça. Shakira kalkalım artık ya çok baydı burası sürekli gözler üzerimizde falan dedi. Harbiden de ünlü olmadan önce düşünün beyler çok zor amına koyim bakın Barcelona’da görürseniz beni gelmeyin yanıma imza için ha harbi yeter lan. Neyse kalktık masadan çıkışta suratımıza patlayan flaşlardan kafayı bulup dans edecektim neredeyse amk. Bindik arabaya Shakira evini tarif etti, ilk kez gidiyorum amk evine neyse geldik evinin önüne hadi bakalım görüşürüz dedim. Gel kahve yapıyım sana rahatça içemedik bir türlü dedi iyi tamam dedim. Girdim Shakira’nın villasına. Koltuklar deriden ve aşırı rahattı, oturdum kalkasım gelmedi resmen. Eee ne içersin dedi, kahve içicez işte dedim. Ne kahvesi ya bekle ben sana bi viski getiriyim dedi gitti mutfağa ev çok güzel döşenmiş lan dedim bende stadda odada kalacağıma ev tutayım bir tane diye içimden geçirirken Shakira geldi. Elindeki viskileri gösterip gülümsedi sen buna fondip atabilir misin falan dedi. Tabi lan bu ne bunlar su bizim için falan diye diye 5-6 bardak fondipledim. Sabah uyandığımda yatakdaydım ve üstümde hiçbir şey yoktu. hassiktir noluyo lan falan başım çatlıyo bu sırada telefonumu çıkardım cüzdanda o sırada gözüme bir not ilişti “bebeğim harikaydın klip çekimleri için erkenden gitmek zorundaydım. seni seviyorum” olanları hatırlamaya çalıştım ve sanırım Shakira’yla yatmıştım. Bakın beyler sanırım diyorum ben bile inanamadım kendime notu cebime atıp telefona tekrar baktım bir ton mesaj ve cevapsız arama vardı. Hepside kulüpten oyunculardan Tito’dan falan nerdesin gerizekalı otobüs kalkıyor falan diye 1 saat önce atılmış mesajlar. Hemen aradım İniestayı naptın olum sen yaa otobüsteyiz çıktık yola 10 dakika önce hoca seni mecburen kafileye almadı bu maçta yedeksin dedi. Acayip moralim bozulmuştu amına koyayım 2 haftadır gidemiyorum deplesmanlara çokta özeniyorum biniyorlar otobüse maç yapıp dönüyorlar falan hemde Sevilla’yı görmeyi istiyordum. Neyse geri döndüm kulübe başkan beni yanına çağırdı sözleşmeni iptal ediyorum senden adam olmayacak belli dedi. Şok olmuştum nasıl yani özür dilerim, sadece idmandan çıktığımda yorgundum çok uyumuşum uyanamadım falan diye yalvardım yakardım bilmiyorum disiplin kurulunu toplayacağım çok zor takımda kalman dedi. İniesta’yı arıyorum telefonu kapalı, Puyol’u arıyorum yok telefonu kapalı sonrada çaktım maç öncesi telefonları kullanmak yasaktı amına koyim. Gittim u-18 takımının idmanı vardı izin aldım bende u-20′nin idmanına girdim. Elemanlar çok çömezler aralarında var bir iki tane geleceği olan ama diğerleri boş neyse kolay ve sıkıcı bir idmandı sonuçta bunlar daha tohum amk bir triplere girmişler anlamadım. Bizim Messi’de yok o tripler neyse zaten başım belada hiç bulaşmayım kimseye dedim idmanı sakince bitirdim duşumu alıp odama çekildim sözlükte takılmaya başladım telefonum çaldı arayan Shakira. Canım çok özür dilerim falan demeye başladı. Hayırdır noldu falan dedim benim yüzümden maça gidememişsin takımdan atılma ihtimalin varmış falan diye söyledi, nerden biliyosun sen dedim bütün haberlerde sen varsın gerçekten özür dilerim istersen ilişkimiz bitsin dedi. Hayır ben halimden memnunum dedim. Seni seviyorum diyip telefonu kapattı. O sırada stadyumda temizlik işleriyle uğraşan Carlos abi geldi yanıma seni çağırıyorlar falan diye gittim. stadta daha önce hiç girmediğim bir odaya amına koyim kapıyı çaldım girdim içeride takım elbiseli bi ton adam uzun bi masaya oturmuşlar buyrun mr.itfaiyeci dediler. Benim için ayırdıkları sandalyeye oturup suyumdan bi yudum içtim malum konumuz sizin disiplinsizliğiniz biliyorsunuz savunmanızı öğrenmek istiyoruz dedi. Söze başladım sadece 10 dakika geç uyandım inanın kasten yapılmış birşey değildi derken dışarıdan sesler geliyordu. Başkan ne oluyor orada dedi takım elbiseli birisi masadan kalkıp camdan baktı, taraftarlar buraya gelmiş slogan atıyorlar mr.itfaiyeci adına dedi. O an öyle bir sevinmiştim ki bu taraftar bunu hak etmiyor takımda kalıp onları mutlu etmek istiyorum dedim. Herkes birbirine bakıştı falan sözleşmeyi devam ettirme kararını verdiler hemen Nou Camp’ın önüne çıkıp taraftarlarla selamlaşıp tokalaştım hepsinin formasını imzaladım ellerim ağrıdı imzalamaktan. Stada geri döndüm bi baktım maç çoktan başlamış dakika 27 bizimkiler 2-0 geride aklını sikeyim Tito alacaktın işte beni şu Fabregas’ın sıçışlarına bak diye diye maçı izledim. Maç 4-3 bitti yenildik amına koyim geçtim bilgisayarın başına twitterda kanoute’nin “@fcbarcelona abartılcak bir takım değil çok rahat bir galibiyetti” diye attığı tweet’i gördüm. Bizim temizlikçi Carlos’a 30 euro bahşişi verdim bu adamın numarasını bul bana dedim. Carlos çok paragöz adamdır beyler, parayla adamı yatağa da atarım ama pek tercihim değil Daniel Alves’le yatıyorlarmış ara sıra duyuyorum falan neyse Carlos getirdi numarayı bana. Aradım bizim Kanoute’yi tweeti sil falan diye düzgünce ricada bulundum adam bana sen müslüman mısın dedi. Ne alaka falan şaşırdım çok alaka diyip kapattı telefonu sanırım bi gerizekalılık var bu adamda beyler. İniestayı aradım geçmiş olsun abi yenilmenizi beklemiyordum diye. Ulan adam sinir küpüne dönmüş maç kaybedince gerizekalı senin yüzünden kaybetttik falan bi ton saydırdı bana. İniestayı hiç böyle görmemiştim lan, neyse otobüs indi İniesta yanıma geldi kanka sinirliydim ya ama bak bi daha böyle yapma cidden takımın dengesini bozuyosun falan dedi.

1 yorum:

  1. Selam iyi geceler ben poyraz adanada n ciddi aşk ciddi ilişki ciddi anlamda evlilik istiyorum evlilige ciddi olgun bayanlar bekar dul asla farketmez evlilige ciddi bayanlar vapsap tan ekleyin yazın tanışalim mesajlasalim sohpet edelim lütfen bir kadının erkeğin de aradığı her ilgiye sevgiye huzura aşka mutluluğa varım evlilige ciddi yim vapsap numaram 009 66 537 853 938 poyraz Adana

    YanıtlaSil