29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 3 / +18

uyandırıyor beni lan dedim noluyor traning trainging falan dedi. pes oynarken hep görüyordum, antreman olduğunu biliyordum haa! Tamam dedim kalktım giyindim t-shirtümü falan çıktım sahaya baktım Messi Xavi falan altına sıçıyor. Bana gülüyolar oradan Ahmet abi geldi, olum gel manyak mısın çıkar o üstündekini al şunları giy falan dedi. Baktım üstünde nike – fc barcelona logosu olan rahat kıyafetler ve fosforlu bir atlet falan getirdi. eyvallah sağ ol dedim. Giydim Xavi ve Messi’ye acayip gıcık kapmıştım. Neyse Tito geldi, 2 tur koşun saha etrafında dedi. sahada çok büyükmüş amına koyim koşarken nefes nefese kaldım avradını sikeyim. Neyse Tito pas antremanı yapıyoruz beyler dedi. Ben Xavi ile eşleştim tek pas yapıyoruz ver kaç şeklinde bir kaleden öbürüne ilerliyoruz, en sonda şut çekiyoruz. Valdes keltoşuna Valdes’e attığım her şut gol giriyor. Dedim bu mu kaleci? Bizim mahalledeki hüseyin daha iyi amk falan içimden geçiriyorum. Tito dediki orta açıkda oynayacaksın sen dedi. 10 dk mola verdi Messi’ye bağırdım. Lan cüce gel buraya! Dedi ne diyosun abi falan gel dedim. Hadi al şu topu geçebilecek misin beni bakalım dedim. Deniyor deniyor geçemiyor, sürekli kaptırıyor topu bana senden adam olmaz lan dedim. Kafayı öne eğdi gittik kulübeye su içmeye, takım su falan içiyor. Dinleniyor ben cart curt top sektiriyom şut çekiyom falan. Tito dedi hayırdır bu enerji falan dedi. Abi sabah kalkınca bal yedim dedim. O da hayret o kadar işe yarıyor mu falan şaşırdı neyse idmana devam ediyoruz İniesta geldi yanıma, abi bak benden duymuş olma ama Xavi yedek kalmaktan korkuyor sana biraz gıcık zaten Messi’de Xavi’yi çok seviyor. Pas attığı için sen şimdi aldığını kaleye atıyorsun o yüzden Messi’de istemiyor seni ama sen takma kafana ilk 11 e girersin falan dedi. Bende ilk 11 sikimde değil dedim. Ordan Puyol şşş küfür yok beyler! dedi. Pardon kanka dedim şut antremanı için Tito’nun yanına gittik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder