29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 6 / +18

Hocam teşekkürler falan dedim, yattım yatağa uyumak için ama heyecandan uyuyamıyorum bi türlü. Sabah uyandım gittim kahvaltı yapmak için yemekhaneye futbolcuyuz ya her şey bedava amına koyim bize belirli bi gramda istediğimiz kadar alıyoruz. Neyse kahvaltılık aldım kendime yiyorum, Messi geldi yanıma abi cart curt götünü yiyim şut çekme biraz bana da pas ver iyi beslemen lazım beni falan diye yalvarıyor. Dedim lan cüce seni sahada nasıl görecemde pas atacam dedim. Etraftaki herkes gülmeye başladı, Messi ayıp ediyon abi falan dedi. Lan siktir git asabımı bozma adam gibi oynarsan atarsın gol öyle Xavi’nin paslarıyla benim babamda gol atar lan dedim. Lan o sırada aklıma babam geldi amına koyayım. Sonra gittim Tito’nun yanına hocam böyle böyle ben pederi bi ziyarete gitmek istiyorum dedim. O da sen gidemezsin ama o buraya gelir dedi. Ama Real Madrid maçından sonra dedi. Bende kabul ettim, nasılsa maç yarın amına koyim bide sordum niye maçtan sonra diye. Sadece maça odaklanman lazım falan dedi. İyi peki ben biraz gezeyim dedim. Bindim x6′ya geziyorum yollarda, beyler bu arada Ahmet abi arada Real Madrid maçından sonra kadınlar gelicek seni eğlendirmeye nasıl istersin falan dedi. Arabayı sürerken kaza yapıyordum bunu duyunca amına koyim her neyse abi ciddi misin falan dedim. Olum niye şaşırdın futbolcusun 31 mi çekiceksin dedi. Doğru diyosun abi beyaz tenli esmer doğal sarkmayan iri göğüslü bakımlı olsun dedim. Tamamdır kardeşim görüşürüz dedi 30 dk gezdim ama stadyumu bulamadım bi türlü amına koyim ordan bi markete girdim. Bi tane kola aldım adamada sordum Nou Camp nerede amk diye baya popüler yer hemen anlattı zaten gittim sora sora buldum döndüm stada. Odama doğru çıkıyorum, telefona mesaj geldi. Ahmet abiden “kızı buldum maçta iyi oynarsan kız senindir” iyi amk sevindim gittim Tito’ya hocam ben biraz body salonunda idman yapıyım vücut toparlasın biraz dedim oda zorlama yırtık falan olmasın kaslarda yakarım bak dedi. Yok hocam ne alaka dedim gittim ağırlık falan çalıştım biraz iyi geldi. Saat 10 da Tito bizi topladı, beyler herkes yatağa odalardaki elektriği kesiyorum dedi hepimizde cep telefonlarınıda topladı odalara yerleştirdi bizi. Yapacak hiç bişey yok mecburen erkenden uyudum. Saat 8 de ise müzikle uyandırdılar bizi Tito bizi taktik odasına topladı konuşmaya başladı. Karşımızda 2 tane tahta var, solda bizim ilk 11, sağda Real Madrid’in ilk 11 i vardı. Hoca nedense sürekli Ronaldo’nun üstüne yuvarlak çiziyo falan Pique ona nefes aldırmayacağım falan diyo. Hoca işte gösteriyo Arbeloa biraz mala bağladı son günlerde, Pedro onun kanattan sürekli sızıp yerden içeriye pas atacaksın falan anlatıyo bişeyler. Hiç dinlemiyorum ama acayip sıkıcı millet mum gibi dinliyo, canım sıkıldı kağıt kopartıp Messi’nin kafaya falan atıyorum. Messi abi yapma saçlarım uzun zaten temizlemesi zor falan diyo. O sırada Tito şş yapmayın çocuklar ciddi olun 2 dk falan diyo. İniesta kulağıma gelip abi bulaşma Messi’ye ikinizide atarlar bak falan dedi. Tamamdır abi dedim. İniesta’yla aram iyidir sağolsun yardımcı oluyo hep neyse odadan çıktık. Messi yanıma geldi. Abi niye hep bulaşıyosun falan dedi sevdiğimden lan ağlama tamam dedi, sevindi eyvallah sağol dedi. Gittim odaya sözlükte takılmaya başladım maç akşama nasılsa daha vakit var diye oturuyorum. Baktım böyle dışarda gürültüler geliyo. Lan sizin amınıza koyim dedim çıktım odadan. Baktım stadın penceresinden hassiktir lan dedim bi ton taraftar gelmiş stadın önünde bağırıp çağırıyolar bize moral için vay be amk dedim. Acayip gaza geldim, Ahmet abi’yi çağırdım, abi bana top getir dedim getirdi topu. Odamda top sektiriyorum topu duvara atıp kafa falan vuruyorum gazlara geldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder