29 Ekim 2012 Pazartesi

Barcelona Maceram 19 / +18

Tito beni görünce şaşırdı kovmadılar mı seni dedi. Bende artık temizlikçiyim diye espri yaptım bütün takımın neşesi yerine geldi Tito sana bi ev ayarlayalım artık sabah oradan alırız seni idmanlara falan burada olmaz artık böyle dedi. Evet hocam aklımdaydı zaten dedim soyunma odasından eşyalarımı topluyorum eve çıkacam ya artık eğildim kramponu almaya o sırada Daniel Alves piçi pandik atıp ahahahha diye güldü. Lan gay siktir git dedim tamam lan kızma diye gitti şerefsiz neyse odamdan da aldım eşyaları yanımda Carlos bavulları taşıyo arabaya yükledik. Tito geldi yanında genç bir arkadaşla arabayı bu çocuk kullansın dedi bana tamamdır dedim bindim arkaya benim arabayı sürüyo genç. Yeni evim dublex küçük bahçeli stada yakın şirin bir yerdi. İçi dayalı döşeliydi gençte bana evi gezdiriyordu, 50 euro bahşişi verip gönderdim ve yeni eşyalarım yerleştirip doğruca yatağa gidip uyudum. Bundan sonra disiplinli olacaktım amk Shakira’da kariyerimi sikecek galiba en iyisi ondanda ayrılayım falan diye düşünerek uykuya daldım. Sabah kalktım televizyondaki haberleri izlerken kahvaltımı yapıyım dedim açtım tv yi kahvaltılıklardan atıştırıyorum birde ne göreyim, Puyol kalp krizinden ölmüştü. Hassiktir lan olamaz böyle bir şey dedim. Hemen Nou Camp’a doğru gitmek için arabaya bindim. Çok hızlı sürüyorum ama öyle böyle değil, karşıma yaşlı bir teyze çıktı frene bastım ama 80 le gidiyorum duramadım tabi teyzeye çarptım. Arabadan indim teyzenin yanına gittim yaşıyordu etrafıma baktım kestirme yolda gidecem diye ıssız sokaklara giriyordum. Bazen zaten sabahın erken saatleri sokakta kimsede yoktu. İniestayı aradım bulunduğum yere ambulans göndermesini ama ankesörlü telefonu kullanması gerektiğini tembihleyip teyzeyi orada bırakıp yoluma devam ettim. Vicdanım sızladı tabi, sonradan biraz ama aklımda Puyol var hala, Nou Camp’a geldim ilk gözüme çarpan Messi oldu, kolunda siyah bir bant vardı başı öne eğik yürüyordu. Beni görünce göz yaşlarını saklayıp silmeye falan çalıştı. Messi’yi ilk kez ağlarken gördüm o zaman bana söylediği sözcükler aynen şöyleydi “abi dün puyolla geziyorduk bana şampiyonlar liginde şampiyon olup emekli olmak istediğini söyledi bu sezon o kupayı alamazsak ben rahat uyuyamam”. Alırız be olum Barcelona’yız lan biz diyip bağırıma bastım Messi’yi daha sonra içeriye girdim. İniesta içeride beni bekliyormuş zaten, gel kardeşim bak sana ne gösterecem dedi. Hayırdır falan şaşırdım geçti laptopun başına twittera girdim Piquen’in hesabı gösterdi ve Pique’nin attığı tweeti eliyle işaret etti “Puyol abimi ve Barcelona’daki günlerimi çok özlüyorum şampiyonlar liginde deplesmana giderken ki resmimiz http://imgim.com/puyol-pique.jpg ”. İniesta’ya döndüm ve şaşkın bir ifade ile baktım ,o sırada Tito yanımıza geldi, hadi beyler böyle bi zamanda twitter’da takılmak size hiç yakışmıyor diye bizi oradan kaldırdı ve otobüse doğru yol aldık. Cenaze için Puyol abimin doğum yeri la pobla de segur’a gidiyoruz. Takım olarak ilk deplasman otobüsüne bu şekilde binmem bana çok koydu otobüste İniesta’nın yanına oturdum bana ambulans olayını sordu kendisine kendimden çok güvendiğim için anlattım o kadına nolmuş takip edelim belli etmeden dedi.

1 yorum:

  1. Selam iyi geceler iyi seneler ben POYRAZ aşka ilişkiye ömür boyu evlilige ciddi olgun bayanlar bekar dul asla farketmez evlilige ciddi bayanlar vapsap tan ekleyin yazın tanışalim mesajlasalim sohpet edelim lütfen bir kadının aradığı her ilgiye sevgiye huzura aşka mutluluğa varım evlilige ciddi yim vapsap numaram 009 66 537 853938 POYRAZ 01

    YanıtlaSil