12 Ağustos 2012 Pazar

Yanlız bir adamın hayatındaki gerçekler 4

Merhaba arkadaşlar.Üşenmeden yazımı komple okursanız gerçekten boşa harcanmayan zamanınız olduğunu düşüneceksiniz.

Ben 19 yaşında üniversite 2. sınıfta okuyan birisiyim.Puanım pek yüksek değildi ve durumumuz iyiydi çok şükür.Yarı burslu bir özel üniversiteye yazıldım ve başladım.2 senemdeyim.Lise biter bitmez ayrı bir eve çıkıp tek yaşamayı seçenlerden oldum.İlk başta ailem ile ters düşsemde sonuçta kıyamadılar bana ve destek oldular.Ev ve okul masraflarımı ailem üstleniyor.Aylıkta 500 tl otomatik ödeme verdi babam.Kartıma 500 tl yatıyor aylık.O parayı yemiyorum genellik birikiyor bile aldı başını gidiyor.Devlettende kyk kredisi alıyorum aylık.Lisedeyken babamın şirketinde fazla araç vardı.Bu araçlar satılcağı zaman komisyonla +500 yada +1000 tl fazlasıyla müşterisini ben bulup satıyordum.Komisyon farkını cebe indiriyordum.Yaklaşık 10 araç sattım böyle.Bu paraları kartıma atmıştım.O zaman kurmuştum yalnızlığımın hayalini…

Para sorunum yok.Para kartımda almış başını gidiyor.Birikintim ve babamdan gelen 500 tl ve kyk bursum.İstanbul avrupa yakasında ev tuttum.Sevdiğim bir arkadaşımı yanıma aldım.O da olmadı.Yalnızlığı o kadar benimsemiştim ki.Yapamadım ve ondan ayrıldım.Tek yaşıyorum.2.5 sene oldu.Akşam 17:00-22:15 arası derse giriyorum.Sınıfta en arka köşeyi seçer oturur dersimi dinler notumu yazar çeker giderim.Tanışmak isteyen çok kız denk geliyor.Ama onları içten ve samimi bulmuyorum.Bir şekilde ters cevap vererek benden uzaklaşmalarını sağlıyorum.Yalnızdım ben.Paylaşamam kendimi başkasıyla…

okulum avcılar’da.22:15′te derse giriyorum.Evim beşiktaşta.Beyoğlu vazgeçilmezim.Kabataş sahilde her gece oturur 23:30-03:00 arası kulağımda kulaklık sevdiğim müzikler dinlerim.Türk sanat müziklerini severim.Bİr elimde köfte ekmeğim.Diğer elimde biram.Boğaz ve kız kulesini izleyip yalnızlığımla kendimi bulurum.Severim bu anı.Her gece tekrarlarım.Yemeğim bitince de yakarım sigaramı.Yalnız kişilerin vazgeçilmezdir sigara…

Kabataş sahilde olmadığım zamanlar elim cebimde beyoğlunun boş sokaklarında gezmeye bayılırım.Öyle bir garip yerdir ki beyoğlu.Bir sokak altında tıklım tıklım bir kalabalık.Bir üst sokağına geçince ise ıssız tenha bir sokak.Çok garip yerdir.Hayat hep böyledir.Bir yerde yığılma vardır.Hemen üst tarafında ise hayat ölmüştür.En sevdiğim şeklimdir.İki elim cebimde gezmek.Çok yol yürürüm.10 km’ye kadar acelem yoksa otobüs vs kullanmam.Yürürüm.Ya ellerim cebimde ya elimde sigara+bira ile…

Her gece gelirim evime.Abur cubur çok alırım.Vakit geçmez yoksa sabaha karşı.Onları yiyerek oyalanırım.Sevdiğim filmleri alır izlerim.Yoksa vakit geçmez bilirim.Sınıfta çok acayip birisi olduğumu söyleyende oluyor.Çok garip diyenide oluyor.İyi birisi diyenide.Esrarengiz birisi diyenide.Cool diyenide.Bunları ben değil sınıfımda uçuk saçık yarı bursluyken bile 10.000 tl okula yıllık verince kendini çok ama çok üst kesimden gören kızlar söylüyor.Asıl acayip onlardı…

Aşk hayatım;Dürüst oluyum sizlere.Lise 1de çıkmıştım bir kızla.Onuda saymayın çocukluktur.Sonrasında ise iki kıza aşık oldum.Birisi beni bitirdi.Diğeri ise yaşamadan öldürdü.Anlatıyorum ;

Beraber ortaokul ve liseyi bitirdigim kız.Semtimde oturur.Sürekli mesaj atar.Facede yorumlaşır mesaj atar.Semtimde görünce okulumu sorar.Görür görmez gelir yanıma öper konuşur.Ben ise yalnızımdır.İnsanların muhabbeti sıkar beni.Kısa kestirip atardım.Öyle bir gün geldi ki.Onur bir gün ilkokul öğretmenimizi ziyaret edelim dedi.Uyar bana dedim.İlkokuldan diğer iki kız ve kendisiyle bir gün buluştuk.Üç kız ve bendim.Diğer iki kız önden yürürken bu sürekli muhabbet açtı.

Hilal-Onur kız arkadaşın oldu mu?
Onur-Eh
Hilal-E sormam hataydı tabi ki olmuştur.Ama biliyormusun.Ben bu güne kadar kimseyle çıkmadım.Çıkmadım çünkü senin gibi şanslı bir erkeğe sahip olamadım.Kz arkadaşın eminim ki çok şanslıdır.Arkadaşlarıma bakıyorum hep erkek arkadaşlarıyla parası için beraberler.Bence böyle kişiler para karşılığı kendini satan kişilerdir.Öyle olmamak için bu güne kadar senin gibi şanslı bir erkeğim olmadı.Kimseyle çıkmadım
Onur-Hmm.Doğrudur.Benimde kız arkadaşım yok.Sadece bir kızla çıktım.Oda lise1 de 2 ay.O da olmadı.
Hilal-Eminim kız arkadaşın olunca çok şanslı olucak
Onur-Teşekkür ederim.Umarım gönlünce olur herşey.
(Ufak bir gülümsemeyle yolumuza devam ettik)

2

Zincirlikuyuda metrobüse binceğiz çok kalabalık.Hocamız kadıköyde bir ilkokulda öğretmenlik yapıyor.Süpriz yapıcağız ona.Tam metrobüse binerken Hilal elimi tuttu.Çok şaşırdım.Ve utandım da.DAha önce hiç bir kız elimi tutmamıştı.Neyse.Otobüsün önüne doğru yürüdük.Ve otobüs kalktı gidiyoruz.Ben arkamı cama yaslandım.3 kızı önüme aldım.Başladık muhabbete ve esprilere.Hilal elimi bırakmıyordu.Utandım ve elimi çektim.Neyse kadıköye gittik.Hocamızla buluştuk.Fotolar fln çekindik.Bu fotolarda hep yanımdaydı.Bana sarıldı.Bende ona.Bir sürü fotoğraf çekindik.Hep yan yanaydık birbirimize sarılırken.Memmunda sayılırdım halimden…

Yalnız birisi olarak hayatımı boş geçirdiğimi anladım.İnsanlar çok mutluydu.Bende onlarla olunca mutlu olucağımı düşündüm.Aşık oldum.İlk defa.Çok ağır kişiydi.Efendi bildiğim kişiydi.Evinden dışarı çıkmazdı.Ev okul arası gider gelirdi.O da üniversite 2. sınıfta şimdi.İstanbul üni fen edebiyat fakültesinde.Demek ki hayatımı boş geçiriyormuşum diye düşündüm.

Hocamızla vedalaştık çıktık.Çok üşüdüğümü söyledim.Hilal-Onur öyle incecik giyinirsen üşürsün tabi dedi.Bana baktı önüme geçti.Gözlerime baktı.Gülümsüyordu.Montumun düğmelerini ilikledi.O an vazgeçilmezimdi.Hayatımın büyük kadınıydı.İlk büyük kadın!.Daha sonra montumun yakalarını kaldırdı.Şimdi üşümezsin Onur bey dedi ve gülümsedi.Yürümeye devam ettik.Diğer iki kız hep önden yürüyordu.Ben hilal ile yan yana yürüyorduk.Kimi zaman koluma giriyordu.Neyse dördümüz dedik bir yemek yiyelim sonra okullara gidelim.Dersimiz başlıycak.Hepimiz ikinci öğretimdik.Üç kız aynı okuldaydı.Ben farklı.Üçü de İstanbul üniversitesindeydi.

Bir restaurantta yemeğe oturduk.Söyledik birşeyler yemek yiyorum.Hilal karşımda.Gözleri çok güzeldi.Öyle güzellerdi ki saklı cenneti görebiliyordum.Sahte cennetim diyordum onlara.O güzel gözlerine isim koymuştum.Sahte Cennet!

Yemek sırasında birden hilal diğer kızla kalktı.Lavaboya gittiler.Gelince hilal muhabbet açtı.İremciğim söylermisin.Çevrende güvenilir bir erkek var mı.Çok sıkıldım böyle tek yaşamaktan.Hiç kimseyi sevmedim.Artık sevmek istiyorum birilerini dedi.İremde ;Kim bilir Hilal.Belki vardır etrafında öyle birisi.Belkide şuan tam karşındadır ha ne dersin diye gülümsedi.O sırada Hilalin gözlerine baktım.O da bana baktı ve güldü.Yemek boğazımda kaldı.Öksürdüm tabi …

Daha sonra alışveriş merkezinde yemek yemiştik.Çıkarken Hilal dur şu mobilyalara bakalım dedi.Güzel bir mobilya takımındaydı.Bana baktı.Onur ne güzel değil mi dedi.Evet dedim bende.Ah dedi yaş oldu 20.Az çok okul okuyoruz.Gelicek kurmak isterim.Bulsam senin gibi şanslı erkeği kurarım geliceğimi dedi.Bende çok şaşırdım tabi…

Neyse vedalaştık herkes okuluna gitti.Ben de gittim.Tüm ders onu düşündüm.Akşam eve dönünce facebook profilime ”Bugün ilk büyük kadınımı buldum.Artık onu bırakmamak için elimden geleni yapıcağım dedim.”Bunu yazar yazmaz Hilal hemen beğeni yaptı.O da sonra profiline ”Hiç hayalim olmadı benim.Ama hep merak ederim.Acaba ben kimin hayaliyim” yazdı.Bunu üzerine yalnız evime abur cuburlarımı hemen aldım.Biram ve sigaram zaten olmazsa olmazım.Başladım içmeye sabaha kadar.Sevdiğim şarkılarm çalıyordu.Kafam hafif çakır keyifti.Sabaha karşı saat 5 civarıydı.Hilal namaz kılıyordu.Namaza kalkcağını bildiğim için mesaj attm…

Onur-Hilal; Artık merak etmene gerek yok.Benim hayalimsin sen”yazdım
Hilal-Anlamadım Onur?
Onur-Anlaşılmayacak birşey yok…
Hilal-Hmmm.Anladım Onur.Çok teşekkür ederim
Hilal-Onur sen şimdi benden hoşlanıyor musun?
Hilal-Onur bana cevap ver ?
Hilal-Onur oradamısın lütfen
Onur-Evet.Hoşlanıyorum…
Hilal-Hmm anladım Onur.Ama ben seni hiç öyle düşünmedim.Arkadaşım gibi gördüm.Kusura bakma…
Hİlal-Onur orada mısın?
Hilal-Onur ben seni üzmek istemem bak
Onur-Hilal.Önemli değil.Ben senden karşılık bekleyerek sevmedim.Ben seni karşılıksız sevdim.Senden bir beklentim yok.O yüzden rahat ol.Sadece dürüst davranmak istedim.Ben seni karşılıksız seviyorum !
Hilal-Şaşkın seni.Tamam anladım
Hilal-Onur ben yatıyorum.İyi geceler…

Bu mesajlaşmadan sonra semtimde her gördüğümde yolunu değiştirdi.Hep kötü oldum.Hep içim cız etti.Hiç ama hiç konuşmadım.Her defasında her gördüğünde yolunu değiştirdi .Hiç unutamıyorum.Hayatım perişanlığa doğru sürükleniyordu.Çok kötüydüm.Konuşmuyordu.Artık onu kaybetmiştim.Bu olaydan sonra 2 ay geçti.Facebookuma girdim.Hemen sohbetten yazdı hilal bana ;


3


Hilal-Onur nasılsın napıyorsun ?
Onur-İyi.Sen
Hilal-Bende iyiyim ne olsun aynen devam ediyoruz.
Hilal-Okulun nasıl gidiyor bakıyım senin
Onur-Gitmesi gerektiği gibi
Hilal-Hmm anladım canım
Onur-Çıkmam gerek üzgünüm.By

Gene bu sohbetin ardından semtte hep karşılaştık.Gene hep yolunu değiştirdi.Geçen arkadaşımla konuşuyorduk caddede.Onur asıl sen arkanı dönde geçene bak dedi.Bir döndüm.Hilal geçiyordu.Gülümsüyordu.Ben önüme döndüm tekrar.O da öyle gülümseyerek gitti…

”Bu semti sevmemin tek nedeni her köşe başını döndüğümde seninle karşılaşma ihtimalim”.Beni burada tutan tek şey buydu.Yoksa buralardan da gidecektim.Ama düşüncem hep buydu.Neyse bu olaya yaklaşık 2 yıl olcak.Hilale aşık olduğumda üniversite 1e başlamıştım.Bu olaylardan sonra okula pek gitmedim.Evden çıkmadım.Bir çok kez alkol komasına girdim.Hastanelerde uyandım.Defalarca kez midem yıkandı.Orada burada buldum kendimi.Üstüm başım pislik içindeydi artık.Varlık içinde yokluğa gidiyordum…

Bir şekilde onu unutmaya unutamasamda acısını bastırmaya başladım.Yeni güzel kıyafetler.Güzel telefon.Okuluma devam ettim.Devamsızlıktan kalmadım.Ama alttan 4 ders bıraktım.Sorun değildi.Bir dersti bu bana.Mezun olana kadar halledicem.Şuan 2. sınıftayım.Gene birine aşık oluyordum.Geçen yıl bahar döneminden beri sınıf arkadaşım vardı.Bir kız.Onu gözüme kestirmiştim.Her defasında bir ah çekiyordum…

Bu yıl gene kesişmeye başladık.Tüm ders boyunca.O da bana bakıyordu gülümsüyordu.Ders çıkışı bana Onur tüm ders boyu beni izlemekten bıkmıyormusun dedi.Bende ona hayır.Her defasında içim gidiyor sana dedim.Gülüştük.Çıkarken belime elini attı.Sarılarak çıktık.Karşılıksız olmadığını düşündüm.O gün onunla vedalaştık.Benden mutlusu yoktu.Metrobüse doğru yol aldım.Avcılardan binecektim.Zincirlikuyuda incektim.Okulun ilk günü tanıştığım elemanla bindik yan yana.Dedim ki ona.Kardeşim dile benden ne dilersen bu gece.Ne yiyecen ne içecen söyle alıyım hemen.Eyvallah sağolasın dedi o da.Bu çocuğu çok seviyordum.Ağır biriydi.Yediğimiz içtiğimiz birdi okul günlerinde…

Metrobüsün en onunde en sağ koltukta bu çocukla oturuyorduk.Gözlerimde sınıfın güzel kızı aşık olduğum kız geliyordu.Hem hilalin acısını bastırcaktı.Hem yeni bir cennetin kapısı aralanıyordu.Yarın onunla konuşup hoşlandığımdan bahsedicektim.Adını koyucaktım artık bu işin.Kafamda nasıl konuşacağımın planını düşünüyordum.O sırada arkadaşım kanka sana birşey söylüyceğim dedi.Söyle kardeşim dedim ;

Arkadaşım;Kanka ben sınıftan bir kıza aşık oldum.Onu çok seviyorum dedi.
Onur-(İçim ilk bir cız etti.Ve şüphelendim.Ah dedim inşallah benimki değildir).Ooo hayırlısı kardeşim kim o tarif et bakıyım dedim.
Arkadaşım;Hani kanka bir kız varya esmer.Uzağı görmek için gözlük takıyor.O işte.Hani Bilgisayar dersinde sarışın kız vardı önümde.Onun solunda ki senın onundekı kız işte…
Onur-(Benim yaklaşık 8 aydır aşık olduğum içimin gittiği kızı tarif etmişti.İçimden öyle bir parça koptu ki ah ah.Bilemezsiniz.Gene kaybetmiştim.)Anladım kardeşim.İyi kız o ya.Ağır başlı.Efendi.Sınıfta ki uçuk kızlardan değil.Hayırlısı olur umarım.Yakışır kardeşime diyip sırtını sıvazladım…

İçimden kopan parça o kadar çok canımı yakmıştı ki.Arkadaşımla vedalaştık.Evime doğru yol aldım.Z.kuyu beşiktaş arası yürümeye başladım.Saat 23:00.Evime geçicektim giremedim.Ayaklarım beni mekanıma götürüyordu.Kabataş sahil.Boğazı ve kız kulesini izlemeye.Geçtim gene oraya.Oturdum denizin kenarında olan bir banka…

Düşündüm çok.Sabah 06:00′a kadar hep düşündüm.Biralarım bir bir bitiyordu.Yakınındaki benzinliğe gidip alıp geliyordum tekrar.Sigaralarımın adli hesabı yoktu.Düşünüyordum sadece.Bir kızı seviyordum.Aynı kıza tek varolan arkadaşım sevdiğim bir arkadaşım da aşıktı.Bu kız gelip geçerdi.Ama o arkadaşımın hiç yanlışı olmadı.Kıramazdım onu.Bırakıyım ben zaten kaybetmiştim.Bari o kazansın.Bari o mutlu olsun dedim içimden.Ve pes ettim…


4


O hafta okula hiç gitmedim.Bir sonraki hafta girdiğimde aşık olduğum kız hemen hoşgeldin onurcum dedi.Hoşbulduk dedim.Dedi nerelerdeydin sen merak ettim.Birisi gözlerime aşk dolu bakmayınca bu hafta çok acayip hissettim dedim.Kızda benden hoşlanıyordu.Ama yol yakınken yol vermem gerekirdi.Uzaklaştırmam gerekirdi.Arkadaşım için.Ne gözü dedim.Hep bakıyorsunya göz bebeklerime dedi.Bazen bende seninkilere dedi.Bende ona ”Yok öyle birşey.Niye bakıyım gözlerine.Sınıfa göz atyordum ben.Meraklı değilim gözlerine” diyerek tersledim.Ve benden uzaklaşmasını o zaman sağladım…

Arkadaşım da ufaktan ufaktan kıza yazılıyordu.Bıraktım ne halleri varsa görsünler.Ben gene kendi yaşantıma devam etmeliydim.Anladım insanlarla beraber olmak benim gibi birisi için uygun değil.Ben kaybedendim.Kaybetmiştim.Yalnızdım.Yalnızlık benim için en uygun olanıydı.2 sefer sevdim.2 kez kaybettim.Yapıcak birşey yoktu.Tek yaşıyordum güçlü olmam gerekirdi.Evde vakit geçirmek için neler yaptığımı bir bilseniz içiniz iki buklum olur.Aynı rutin hayat.Her defasında kabataş sahil bira+sigara.Ya da bir kafede tek başına oturup içmek.Kimisine göre cooldum.Kimisine göre zavallıydım.Benim için insanların önemi yoktu…

Kimseyle beraber olmam.Hep elim cebimde gezerim.Boş sokaklarda.Nasıl birisiyim bende çözemedim.Bildiğim tek şey yalnızlığımdı.Bu cümleyi bu hafta yazdım facebook profilime.Çoğu kişi beğeni atmış.Buyrun;

”Kendimi kendimle paylaşırım.Biraz düşünür biraz uğraşır ,dolunay gecesinde ay’a bakıp acaba kaç kişi şuanda bana eşlik ediyor diye geçirirdim aklımdan.Sonra boynumu büküp dalardım hayallerime.Dalar giderdim öyle ufka doğru.Taki bir parçam yalnızlığıma fısıldayıncaya kadar.Kızarım hep o parçama , ne istiyorsun benden ve kendinden?O da umursamayınca elim cebimde dolaşırdım gene Beyoğlunun boş sokaklarında.
İyiydim ben böyle yalnızken.Boşver girme hayatıma.Bozma bu düzeni.Sudan çıkmış balığa çevirme beni…”

Bu cümle hayatımı anlatıyordu.Yazımı sonuna kadar okuyan herkese teşekkür ediyorum.Yalnızlığımı sizinle paylaşmak istedim.Çoğu kişi gibi sallama birşeyler yazmıyorum.Tamamiyle size dürüstüm.Bire bir gerçek hayatımı yazıyorum.19 yaşımdaydım.Yaşadıklarım bunlar.Böyle günler geçiriyorum.Böyle bir hayat geçiriyorum.Sonumu bende bilmiyorum.Teşekkürler Dh…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder