11 Ağustos 2012 Cumartesi

Anlatsam mı Anlatmasam mı? 2

beyler bu arada bilardo salonu var araya çocukluktan beri takılırdım. oynayanları izlerdim param olmazdı.
sonra elime para geçmeye başlayınca aynı bilardo salonunda olan okey masasında. çayına kahvesine
oynadığım kumar. elim para görünce yavaş yavaş herkes bilmez belki ama yanık diye bir kumar var ona
dönüştü. parasına oynanan bir kumar bilmeyenler. için söylüyorum.
arasıra oynuyordum. yağmur yağdığı akşamlar fazla müşteri olmaz dükkanı erken kapatır oraya giderdim.
belli bir müddet sonra farkettim ki oynamadan duramaz olmuşum amk tam bi hastalık kumar. kazansan
da oynuyon kaybetsende.
o gece de oynadım. ufak tefek nasılsın nasıl gidiyor gibisinden mesajlaştık sadece.
ertesi gün oldu. çarşıdayım dedi.iyi gel dükkana dedim. kabaca adresi verdim.
geldi.
elma çayı ısmarladım. klasik turist ikramı.
içtik kardeşinin durumunu misafirleri iş güç dershane konuştuktan sonra. gittiği dershanenin dükkana 10
15 dakikan mesafede olduğunu bazı dershane çıkışlarında uğrayabileceğini söyledikten sonra. uğurladım
nerden duyulur nasıl duyulur bilmem beyler. hemen malzeme olmuşuz milletin ağzına ki ortada daha
doğru dürüst bi bok da yok. kızın bi tane platoniği varmış. bilardo salonuna gittim. baktım kumar
oynayacak kimse yok. tekken var o zamanlar o nu oynuyorum. almışım adamım king i.seri kombolarla
sikiyorum amk herkesi.bi yakalama hareketi var oyunu iyi bilenler bilir. rakibi kaldırıp kaldırıp çarpıyor
amk.
dınıııı nı diye jeton sesi geldi. yanıma biri oturdu. seçti adamını. tipine bi baktım amk. selam verilmez.
tanıyorum uzaktan pisliğin teki.
neyse siktim bunu.bi jeton daha attı. yine siktim.bi tane daha attı yine siktim.bu arada etrafımız da bizi
izleyenlerle doldu. bilirsiniz atarilerin başında iyi oynayanlara herkes bakar amk. onun da tayfası var tabi
jeton almaya gitti geri geldi. yine siktim. gerildi amk. tuşlara sert vurmaya küfür etmeye başladı. baktım
olacak gibi değil beyler kavga çıkacak bilerek yenildim amk. yenilirken el kırma hareketi var onu yapıyor
senin de elini böyle kıracam diyor.
eh dedim bulduk amk. belayı.neyse yenildim kalktım ben.gir lan bi daha kaçmak yok sikerim dedi
bi jeton daha vardı yine yenildim. saol bilader dedim. güzel oyundu. ortam gerilmesin diye.ne gerek var
amk kaşı gözü patlatmaya. daha kızla buluşacaz.o halin derse?? serseri gibi kavga mı ettin derse?
ben dışarı doğru yöneldim. arkamdan geldiler.o ve 2 arkadaşı daha var.gel bakayım bilader sen benle
dedi?
hayırdır dedim.
sen benim anama avradıma küfür etmişsin dedi??
ne zaman dedim
ben jeton almaya gidince dedi??
kim dedi dedim??
gel sen benle gel dedi
karşı apartmanın önüne geldik.
o karşıma durdu. sağ elini açtı içine okkalı bir tükürük yapıştırdı. ettin mi dedi
etmedim dememle suratımda hisssettim
tepki vermedim.
bi daha tükürdü
ettin mi dedi etmedim dedim
bi daha patlattı tokatı
yine tükürdü ettin mi dedi
etmedim dedim
yine patlattı.
aynı yere vuruyor. karşılık versem diğer piçler dağıtacak beni. serseri takımı bıçak taşıyor olma ihtimalleri
çok yüksek bi daha tükürdü ama iyice sinirlendim artık.
ettin mi dedi
aynı ses tonuyla etmedim dedim.
elini üstüme sildi tükürüklü elini. etmemişsin tamam bunu geçtik dedi
şimdi gelelim diğer konuya dedi
yine tükürdü eline
öbürüne tükür bu taraf acıdı dedim
sempatiklik yapayım da insafa gelir piç diye. nafile amk. sebebini söylemeden diğer bu defa tükürmeden
diğer tarafa patlattı
bir daha ebrunun yanında görmeyeyim seni dedi.
döndü gitti diğerleriyle beraber
yarrak gibi kalakaldım orda. yarım saat oturdum ne bok yiyecem ben şimdi diye. neyse gittim eve ama
sinirden patlıyorum amk. resmen çıkmazdayım. işin gücün yoksa amın oğluyla uğraş dur. kız da bana
karşılık vermiş amk belli ki hoşlanıyor.gel de çık işin içinden.
bir kaç arkadaşa danıştım.ne olur nasıl olur ne yaparız diye.
bi kaç tane sadece ağzı laf yapan ama icraatta sıfır sığır gidelim dövelim amk. çocuklarını dedi
tamam amk dövelim de sonra onlar gelcek yine biz gidecez onlar gelecek falan. olmaz bu iş
bi kaç arkadaşla daha görüştüm.bi tanesi bana en mantıklı gelen fikri verdi.
kanka bu iş dayak la kavgayla olmaz. belli adamlar maganda. tamam bizde oluruz icabında ama bana
sorarsan.sen önce sen kızla gizliden gizliye fazla ortalarda gözükmeden işi bi bağla. mesaj telefon bi
şekilde ayarla. önce kız arkadaşın olsun. sonra araya tanıdıklar sokar.o piçi kavgasız dövüşsüz
hallederiz.ama elinde somut bişey yok daha dedi.
aklıma yattı. beyler.
akşam yine bilardo salonuna gittim. kumara başladık. mesaj geldi. nerdesin diye kızdan..
bilardo salonundayım dedim.
ne yapıyorsun dedi. arkadaşlarla oyun oynuyoruz dedim.
tamam ben gideyim o zaman dedi.
sen nerdesin dedim dükkanın ordayım dedim.
bekle geliyorum dedim.
yok ben gideyim.sen keyfini bozma dedi
o gece kızı sallamış olduk
lafda kızı ayarlayacam kumardan kalkmıyom amk.ama bi yandan da göt korkusu var beyler o piç bi daha
görür mü diye

4

ertesi gün dükkandayım. dışarıda nargile içiyorum.hem nargile reklamı yapıyor oluyorum hemde nargile
zevki. yoldan geçen turistlere tadına baktırıyorum falan.
iki tane turist kız geldi. gelin tadına baktırdım hoşlarına gitti. çilekli aroması var mı dediler. lüleyi
değiştirip çilekli yaptım bi tane. bilenler bilir.iyi nargilelerde kömürü sipsi tütünü yedek lülesi. maşası
rüzgarlığı derken nargile satmak uğraş gerektiren bir iştir.ben kızlarla hem muhabbet ediyorum.hem de
anlaştığımız nargileyi paket yapıyorum.
elma çayı ikram ettim kızlara. bende bu arada sarıp sarmalıyorum nargileyi. gırgır şamata döndü. turist
kızı amk. biraz tipin varsa türk erkeklerine hemen yavşıyorlar.
bi de klasik yalanları var eğer seni begendilerse.bi kız sana burda iyi disco nerde var derse bilki bu gece
beni diskoya götür demek istiyordur. yoksa her gece diskodalar zaten bana numaradan soruyorlar.
ben şu iyi bu iyi derken.
sende gidiyor musun hiç diskoya diye sordu birisi
giderim bazen dedim.iyi karşılaşırız belki bu gece dedi.
ne diyim amk. belki dedim.
ve tahmin edin kapıda 2 ile 5 dakika arasında bizi dinliyor olduğunu tahmin ettiğim. kolej mezunu yani
ingilizceyi iyi derecede bilen kim var??
evet hiçbiriniz yanılmadınız amk. ebru.
kabilesini sikeyim ben bu ızdırabın.
hayırlı işler dedi. döndü gitti.
amk. türk filmlerinde makara yapardım.tam nasıl denk getiriyorlar diye.bu olayda anladım. dalga geçtiğin
herşey dönüp dolaşıp seni buluyor.
ben ne yapsam diye. düşünürken.
mesaj da geldi. hırsını alamamış belli amk. akşama iyi eğlenceler sana diye
işin açığı ne yapacağımı bilemedim.ama sessiz kalmak durumu daha da kötü yapacaktı.ama yanlış bişey
söylemek daha da kötü olabilirdi.ilk defa karşılaşıyom.
yine mal mal düşünürken bi bok yazamadım.
akşam üstü oldu. dükkanı erkenden kapattım.
hastaneye gittim. dışarda kimse yok. içeri girsem nasıl gireyim. mesai bitmiş güvenlik almaz amk.ama
içeri girmem lazım.ya kız hastanede değilse evi nerde amk.onu da bilmiyom.
biraz daha dolaştım.yok beyler. gittim güvenliğe abi dedim böle böle bi kaza yapan çocuk vardı
dedim.ben tanımam bilader dedi. içeri gir sor.ehh dedim eyvallah. canıma minnet amaç içeri girmek
zaten.iyi girdik de.
oda hangisi. resepsiyona gittim. abla böle böle biri vardı odası nerde biliyor musnuz dedim. nerden bilsin
ismi lazım piçin ama ben bilmiyorum.
çıkardım telefonu. kardeşinin adı neydi dedim. gönderdim
tabi siklenmedim.
naz yapıyor amk.
ahmet miydi önemli çabuk dedim.
hayır dedi. sadece düşmedi anlayacağınız ben hayır ahmet değil hüseyin osman mehmet neyse söyler
diye bekledim.
çıkmaza girdi. olay.recepsiyoncuya. durumu tekrar anlattım.bak dedim. böle böle komadaydı. motor
kazası. normal odada olması lazım şimdi. derken.kayıtlara bi daha baktı.şu galiba dediler. verdiler odayı.
gittim odaya baktım.
tamam bi lavuk yatıyor orda ama ebru yok amk. ortada.başka bi bayan var. pardon yanlış oldu dedim.
çıktım.
belki wc dedir diye. biraz daha koridorda oyalandım yine yok.
sıra evini bulmaya gelmişti.
resepsiyona tekrar gittim. saolun deyip çıktım.
resepsiyona sorsam adresi var mı diye. niye ordan öğrenmedin dese şüphelenecek göte gelecez amk.
olay yeri gözlemci katili olacaz gözlerinde
yine telefonu aldım. nasılsın diye mesaj attım. tansiyonunu ölçmek için
cevap gelmedi tabi
bende iyiyim sağol dedim.
bira ısmarladın mı kızlara dedi
evet ısmarladım.ilk birada sarhoş ettim ikisinide fıcı bira taktiğini yuttu salaklar götürecem şimdi dedim
ne dese beğenirsiniz??
hedefini iskandinav rüzgarı düşürmüş haberin olsun.. dedi
ev nerdeydi sizin dedim
kızları mı getirecen dedi.
misafirliğe gelecez uygunsa dedim
kasırga çıkıyor haberin olsun. dedi
ama bu konuşmalar sırasında henüz diskolar açık değil beyler biliyor yani. daha akşam 8 civarı amk ne
diskosu.
baktım olacak gibi değil söylemez amk neden söylesin. telefonu çıkardım.onu ara bunu ara ortak arkadaş
bulacam diye götüm patladı.bi arkadaşın kız arkadaşı dershaneden tanıyormuş. aynı okula gitmişler.
dolayısıyla biliyor evini. öğrendik yerini.tam olarak.
apartmanı buldum ama kız zaten daire numarası söylemedi ne olur ne olmaz diye.
apartmanın hangi tarafında kaçıncı katta oturuyor nerden bileyim amk.
binanın yola baka iki yanını gören yere geldim kaldırımda
pencereden aşşağı bakarmısın dedim
gönderdikten sonra yola yürüdüm. binanın iki tarafınıda görecek şekilde. sağa sola radar gibi gözleri
gezdirdim.bi perde aralandı. hemen hareketli bölgeye yöneldim. tamamdı beyler evi buldum. allahtan
öbür tarafta çıkmadı amk binanın.
kaldırıma kıçımı yola ayaklarımı koyup oturdum,
tam onun dairesinin karşısına.
ufak bi edit.4. kattı başım ağrıdı amk. yukarı bakmaktan bana bakıyor mu diye.
kız piç amk.az çok tanıyorsunuz.
kürkçü dükkanına bakıyorsan kapandı dükkan dedi.
lafa bak amk.
açılmasını beklerim dedim.
açılmaya bilir.ama dedi.
direk açılmaz deseydin kızların yanına dönerdim ama olabilir ihtimalli konuştuğun için bekleyeceğim
dedim
hala kızlar diyorsun aklın orda kalmış dedi
gönlüm başka yerde ama dedim
bana ikisiyle de gel. dedi(akıl gönül)
iş tamam gibiydi. biraz yumuşama vardı. sadece götü biraz sıkıp bi kaç saat orda beklemek gerekiyordu.
arasıra pencereden bakıyordu.
bi saat kadar oturdum.
tamam inandım. gidebilirsin dedi.
tamam seni hallettiğime göre kızların yanına gidebilirim artık dedim
offffff diye 159 karekteri kullandığı bir mesajla cevap verdi
kendi kendime ibne misin amk.ne bok yiyon amcık desem de artık göndermiştim beyler
yine sessizlik oldu. gitsem şüpheye düşecek.
boş boş oturmak sıkıcı geliyor amk. tamam arasıra pencereden bakıyor ama. 5 dakikada on dakika da
bir.5 dakika da 300 saniye var amk.300 e kadar saymak demek. illa bişey yazasım geliyor. piç şeytan
dürtüyor
işi nasıl piçliğe dökmüştüm artık.o da seviyordu bana yapmayı o yüzden sıkıntı olmaz diye devam ettim
beni kıskanmana bayılıyorum dedim
bu defa offff u 159 karekterle doldurmuş ek mesajla da 159 karekter fffff yazmış sadece
diskolar kaçta kapanıyor.ben hep sarhoş bitirdiğimden gecenin hiç hatırlamıyorum dedim
3 e kadar orda beklemeyeceksin herhalde dedi
gel beraber bekleyelim dedim
cevap vermedi
sen bilirsin dedim
tam bir turizme darbesin ne güzel kızlarla eğlenecektim onlarıda eğlendirecektim. dedim
alıkoyan mı var dedi
evet dedim.
nedir kimdir dedi
başka iki kız daha var onları da sen yokken ayarladım. burda buluşacaktık tesadüf senin evin oraymış
dedim
amacın ne dedi. nedir yani bu oturmalar falan dedi
bak bakayım eve marketten bişey eksik mi dedim
gelemem misafir var dedi
affettiğini söyle diyecem ama zaten affedilecek bişey yok. yanlış anladın bugün ki olayı dedim.
cevaplamadı
hastaneye de gittim kardeşini gördüm bu arada dedim
nasıl yani dedi
yok yok merak etme durumu iyi dedim
beni görmeye mi geldin dedi
evet dedim
evi nasıl buldun dedi
kızlarla buluşacaktık hatırlasana dedim
ciddi olur musun lütfen dedi buldum işte bi şekilde dedim
ya gelmek isterdim ama evde misafir var dedi.
lütfen git artık dedi.
çöpde mi yok evde dedim
annem yok evde misafirlerle ilgilenmem lazım. çayıdır meyvesidir. eksik olan herşeyi babam almış zaten
başka zaman dedi
tamam ben gidiyorum o zaman dedim.
tamam iyi geceler.eve sağdan gidecen unutma dedi.sol yol diskolar caddesi beyler.
offff uzatma şimdi diskonun yolunu bana dedim
sende şu espriyi uzatma artık dedi. göt oldum iyi geceler deyip
kumara gittim beyler
kumar oynayanlar bilirler gece sonuna doğru. kumar oranları daha da artar. yani 5 lik onluk oyun gece
sonu 50 100 çıkar.
kapanacak artık mekan. yanık bilmeyenler bilmez ama. kısaca okeyin iki tane jokerle oynananı.ama yere
yaptığın perleri açmalı. elinde kalan sayıları da sana yazarlar 100 olunca yanarsın. oyundan çıkarsın. eğer
tekrar girmek istersen sayısı en yüksek olanın sayısıyla girersin.ama aynı oyunda her girişte girmen
gereken para miktarı katlanır. herkes yanıp bir kişi kalınca yerdeki tüm parayı alırsın.
oyun katlandı da katlandı. biri yanıyor tekrar giriyor. öteki yanıyor o giriyor masada iki ayda kazanacağım
para birikti.ama ben ilk giriş parasıyla duruyorum. sayılar.yanma sınırında yani tam hatırlamıyorum ama
98 97 96 civarı. mesela sayısı 98 olan açtıktan sonra elinde 2 sayı kalması lazım yada kafadan bitmesi
lazım. iyice gerildi masa. neyse kagıtlar dagıtıldı.eli dizdim. elden tekim.ama nasıl tek iki joker var 10
kagıtla oynanıyor.bir 3 lü bir 4 lü perim var birde maça sekizli var boşta. onun yanına kağıt arıyom. karo
sinek kupa 8 veya maca 6 7 9 10 lazım. yada diger perlerin yanına bir kagıt. çekiyorum yok. atıyor yok.
çekiyorum yok atıyor yok.bi de çift desteyle oynanıyor amk.bu kadar şansızlık olamaz.yok amk gelmiyor.
işin garibi elime ikili çeksem kagıtları yere açıp elimde ikiliyi bırakıp bir el daha şansım olacak o da
gelmiyor.amk. sonunda geldi.ama bittim.
topladım paraları. başladı geyik amk.vay şansını sikeyim.vay amk ben böle işin. çift joker sana nasıl
geliyor. hile mi yapıyon.ne diyecen adamlara amk.yok ne hilesi falan filan derken. küfürler başladı.bi
tanesi dedi. dışarda görüşecez. tamam oynadığım adamları tanıyorum da kumar olunca işin içinde para
olunca olay değişiyor. adamlar çıktı. mekan kapanacak. bende sike sike çıkacam.
dışarı çıktım.4 5 kişi var ama hepsi dövmek için değil beni seven ayırmaya çalışan da var aralarında. hile
yaptın dedi diretti adam.aga yok ne hilesi. istiyorsan vereyim paranı dedim
para için yapılır mı dedim
sokarım sanada parana da dedi. yumruğu sağ kaşımın üstü hissetti. yıldızları gördüm. digerleri ayırayım
falan derken.bir iki tane de traş tekme falan geldi. sonra ayırdılar.onu aldılar gittiler.
kaşın üstü şişti ama açılmadı.bu demek oluyordu ki içerdeki zedelenme yarın gözün üstüne morluk olarak
belirecek.amk ben yine karşılık vermedim. orda oturdum kaldım. yanımda bi arkadaş daha kaldı. oturdum
sigarayı yaktım. içiyorum.arkadaş tekel bayisinin birinden kutu kola aldı geldi onu bastık üstüne.
sonuç yine dayak yedik. sebebi amk. kumarı.göz moraracak. herkese açıklama yapılacak. nasıl
morardığına bir yalan uydurulacak.
gittim eve. ebru yatmadan önce aradı. aramazdı amk. hiç aramamıştı ki beni telefonla. sadece çaldırmıştı
bi kaç kez. mutlaka bişey olmuştu ama ne??
**heyecan bastı beyler.ne oldu lan neden aradı amk. yoksa kavgayı mı duydu diyte tedirgin bir şekilde
açtım telefonu
çatallı bi ses tonuyla efendim dedim.
-merhaba nasılsın dedi??
bok gibiyim amk. neden aradın?? gerginliğiyle -iyiyim dedim
-telefonu bi kaç saniyeliğine kulağından uzaklaştırır mısın dedi??
mal oldum ne diyor lan bu derken telefonu da uzaklaştırdım kulağımdan. sonra yine dayadım kulağıma
-tamam teşekkürler dedi. kapattı amk. zart diye.bi bekle amk. bizde iyi geceler falan diyelim yok.
nerde.böyle yapmasının bi sebebi olmalıydı.ama zaten kafam ağrıyor. kafa çalışmadı amk. derken jeton
düştü benim
müzik sesi var mı diye yaptı bunu beyler bence. yani diskoda mıyım onu deniyor. tamam kıskan iyi güzel
hoşda şimdiden böyleysen ilerde ne bok yiyecem ben amk. ilerde hayatımda söz sahibi olmaya başlayınca
ne olacak
kız beni besbelli kıskanıyor beyler. bir mesaj geldi
-sesini duymak güzeldi yorgunluğumu aldı diye. hassiktir ordan kimi yiyon amk. götün tutuşmuş işte
discodamıyım diye.
-çok şanslıyım dedim
-sebeb? dedi
-sen aradığında discoda elektrikler kesikti sessizce konuşabildik dedim.
utandı mı nedir. bilemem ama konunun üzerine gitmedi. belki de ben sadece kuruntu yapıyordum ama
neden kulağımdan telefonu uzaklaştırmamı istesin ki??

5

-yarın kaçta dükkanda olacaksın dedi.
sıçtık beyler. yediğim yumruğu unutup geleceği göremeden
-saat 9 gibi dedim.
-belki uğrarım iyi geceler dedi.
bi kaç iyi geceler mesajlaşmasından sonra yattım.
sabah kalktım lavaboya gittim. göze bi baktım. kaş la üst kirpik arası kara lahana renginde amk. yine
mallık edip 9 a tam gelmeden dükkana gittim. sığır geç git amk. gelsin bulamasın görmesin işte morluk
ininceye kadar.
ben dükkanı açtıktan sonra çay poğaça keyfi yaparken geldi. tabureye oturdu karşıma. merhaba falan
fistan geyiğinde fark etti tabi gözü.
-aaa ne oldu gözüne dedi. anne şevkati edasıyla
-ben sana çay söyleyeyim dedim. kalktım diyafona yöneldim çay söylemek için
çay söylerken kendi kendime muhakeme yapıyordum. beyler ihtimaller açıktı. kafamı kapıya dolaba falan
vurdum desem konu kapanabilirdi belki ama inandırıcı gelmeyip kızın güvenini kaybetme onun gözünde
yeni tanıdığı birisi olarak yalancı olma ihtimalim de vardı. kumar oynayıp dayak yedim de denilmezdi
amk. denilirmiydi lan yoksa. aklımda net bi fikir yokken bende oturdum karşısındaki tabureye.
gözlerimi her kaçırmaya çalıştığımda aşşağı baktığım için daha net görüyordu morluğu.
-seni dinliyorum dedi.
hiç yalan söylemek gelmedi içimden.
-dün gece bir arkadaş yanlış anlaşılmadan dolayı yumruk attı dedim
-sen dün eve gitmemişmiydin dedi
-evet de işte şey kem küm ederken.
göz göze geldik. gözlerinde ki mesaj açık ve netti. yalan söyleme
-eve gitmek için bir arkadaşı aradım. beraber döneriz müsaitse diye.
her kelimemin sonunda eeeee dercesine bakıyordu merakla.
-bana bilardo salonunda olduğunu ve işinin bitmek üzere olduğunu söyledi.gel beraber döneriz dedi.
dedim
-gittim oyun oynuyordu parasına dedi
-kumar yani dedi.
-evet dedim.
-seninle ne alakası var dedi.
yine laflar ağzıma dolanınca.
-sende oynadın degil mi? dedi
annem sigara mı içiyon diye sorduğu zamanki suçluluğu hissettim birden. yakalandık amk.
beyler evet dedim ama. inanın neden dedim. niye bütün gerçekleri anlattım ona bilmiyorum. mallık
olarak da yorumlayabilirsiniz ama bakın bu sayede ne öğrendim. gerçeği söylemesem ebru hakkında
bunu öğrenemeyecektim.ve ebruyu böylesine tanıyamaya bilirdim
-bak şimdi sadece aile bireylerinin bildiği bir konuyu ilk defa benim gözümden sana anlatacam dedi.
ömrüm boyunca tavsiye almaktan nefret etmişimdir.yok sigara içme yok şöyle kanser yapar yok böyle
ölürsün. dersine çalış oku adam ol.falan hep bi kulaktan girer bi kulaktan çıkardı bende beyler.amk.
bende biliyom sigara zararlı yarram bana ne anlatıyonuz.ama ebru farklı bişey anlatacaktı biz de durum
itibariyle yüzümüz kızara kızara sike sike dinleyecektik.
-hatırlarsan sana babamın iki tane oteli olduğunu söylemiştim. dedi
onaylarcasına kafa salladım.
-o otelin birincisi varken babam kumar oynamış ikincisi de kumardan kazanmış dedi.
yuh oldum. devam etti.
-yani elindeki oteli kaybetme ihtimali varken ikinci oteli kazanmış. yıllardır nasıl böyle düşüncesizce o
oteli yani bizim rıskımızı nasıl riske ettiğinin pişmanlığını yansıttı bize.
-buraya kadar iyi görünüyor şanslısın bir çocukmuşsun diye düşünebilirsin ama babam her akşam eve iki
ekmek getirdiği zaman ekmeğin bir tanesi hep haram gözüktü gözüme. başka bir çocuğun yemesi
gereken ekmek haksızca her gün bizim soframızda oldu.
ben ona şaşkın şaşkın vay be kıza bak gibi bakarken.
-hatırlarsana bana bir yemek borcun vardı.ama artık yok benim yediğim haram bana yeter. dedi.
kumardan kazandığım parayı kastediyordu.
bunları anlatırken gözleri de doldu. duygusala bağladı. ıslak kirpiklerine kurban olduğum
o an boynuna sarılıp doyuncaya kadar kucaklayasım geldi.ama nere sarılıyon amına kodumun kumarbazı..
ayağa kalktı.
- bu seninle son konuşmamız olabilir.iki şıklı tek cümle söylecem sana dedi
nedir dercesine baktım ona.
-kumar varsa ben yokum. dedi.
arkasını döndü gidiyor amk. basbaya gitti vedalaşmadan. eskimiş boxer dan fırlamış yarrak gibi kaldım
ortada.
öğlen civarı 6 7 kişilik kumar tayfası dükkana geldi. dün geceki olayda başrolde oynayanların hepsi
kapıdaydı. bana yumruk atan dahil hepsi gelmişti. bana yumruk atan kişi benden 8 10 yaş civarı büyük.o
zamanlar peugout dolmuş kullanan harun abiydi. edit.adamın adı harun piçler inci deki harun abi değil.
içimde korku bile yoktu. kız zaten sıçtı ağzıma bir iki yumruk daha yesem ne olur di ki amk.
yine yaşça benden büyük esnaf olan hasan abi girdi ben kapıya doğru yönelirken. hasan abiyi çok sever
sayarım.
-harun abin seninle konuşmaya gelmiş. dün geceki olay için.ben kefilim. pişman adam dedi
eyvallah abi dedim. hepsine beraber buyrun içerin hareketi yaptım elimle. harun abi geldi. hasan abi de
yanımızda duruyor
- kusura bakma. borç durumları vardı. çocuk da hastaydı. moralim bozuktu. gerginleştim.çok üzüldüm
olaydan sonra dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder