11 Ağustos 2012 Cumartesi

çok mutluyum gençler 7

başıma gelen bu kadar şeyden sonra gerçek aşkı buldum sonunda ayrıntıya girmeyi pek düşünmüyorum başıma gelenleri okumak isterseniz . benim açımdan son zamanlarda mutsuz biten bi kaç ilişkim oldu ama doğru insanı buldum sonunda ve onu kaybetmemek için elimden geleni yapacağım dinlediğiniz için şimdiden teşekkürler
beyler istekler üzerine nasıl birlikte olduğumuzu anlatıyorum tamamen sizinde bir şeyler öğrenmeniz adına yazıyorum başarılar

baştan söyleyeyim yaptığım bir sürü salaklık var bunları yazacağım sakın yapmayın bunları

yakın bi kız arkadaşımın arkadaşı ilk görüşte aşk diyemeyiz ilişkim kötü bi biçimde bitmişti eski bi arkadaşım (kaç kez kıçını kurtardığımı hatırlamıyorum) için beni terk eden eski kız arkadaşımdan ayrılmıştım o arkadaşım için kaç kez dayak yediğimide hatırlamıyorum açıkçası yeri geldi ağzımızı burnumuzu dağıttılar yeri geldi beraber içip dertleştik, neyse bu arkadaşım tabiri caizse beni arkamdan bıçakladı ve sevgilimi elimden aldı iyikide almış diyelim gerçek yüzünü gördüm fazla uzatmayayım. yapılan şerefsizlik büyüktü bunalımdaydım adeta okula gitmeyi bırakmıştım nerdeyse 2 gün gidersem 1 hafta gitmiyodum.

böyle günlerin birinde kafamı toplamak amacıyla arkadaşlarla her zaman takıldığımız kafeye gittim oturum bişeyler içmek için bu kız arkadaşımla birlikte hayatımın anlamını gördüm ama o zaman bilmiyodum işlerin bu noktaya geleceğini, kendimi onun için paralayacağımı. rahatsız etmemek için selam verip başka bi masaya oturdum açıkçası pekte dikkatimi çekmemişti. çekemeişti çünkü gözüm hiç bişey görmüyodu. kendimi toplamaya başladıkça dikkatimi çekmeyi başardı sık sık görüyodum zaten bu ortak arkadaşım sayesinde ama özgüvenim sıfırdı. kadınlara güvenim kalmamıştı. kendimi salmıştım sakal tıraşı olmuyordum saçlarım berbat durumdaydı. hemen hemen her gece alkol alıyordum. sigarayı artırmış ve leş gibi sigara kokuyordum. kendimi toplamaya başladıkça fiziksel olarakta düzelttim kendimi tabi. başta dediğim arkadaşıma durumu anlattım. oda benim durumumu biliyordu zor bir dönem geçirdiğimin farkında olmayan yoktu. eğer istersem aramızı yapabileceğini söyledi. ben istemedim burası önemli gençler birisi aranızı yapmaya çalışırsa kızın gözünde ezik görünürsünüz.

yapmam gereken belliydi onların birlikte olduğu bi an gidip tanışacaktım ama açıkçası o an yemedi. bende sosyal platformlardan ilgisini çekmeyi denedim. bu yaptığım ilk hatadır. onunla iletişim kurabilmek için facebook’umu yeniden aktif hale getirdim ve ekledim. twitterdan takip etmeye ara ara retweet yapmaya başladım buda hatadır. facebookta paylaşımlarını beğendim bu en büyük hatadır hatta eşekliktir. eklemeyin beyler tanışmadan hiç bir sosyal platformda eklemeyin hele benim gibi muhabbet kurmaya hiç çalışmayın hiç tanımadığı birinin selamına sanal ortamda cevap veren kızdan hayır gelmeyeceğini öğrendim bu olayda ben. konumuza dönelim facebook üzerinden tanışamadım iyiki cevap vermemiş benim için en değerli özelliği bu. bi gün arkadaşımı ayarladım her zamanki kafemizde buluşacaklar ben dışarda arabamda bekliyor olacaktım uygun anda çaktırmadan mesaj çekecekti o da.

planımızı uygulamaya koyulduk. telefona mesaj geldi bende güler yüzlü bi şekilde gitti selamımı verdim oturdum. arkadaşımında sayesinde muhabbeti kurduk. planın 2. evresi bizim kaynaşmaya başladığımız anda o tuvalete kalkıp bizi 15-20 dk yalnız bırakacaktı öylede oldu. çeşitli oyunlar yaparak bi kahve içmeye ikna etmek vardı planımda ama ters tepti bakın buda bir salaklık.tanışma anında kahve içmeye fala davet etmek için bişey yapmayın.devam edelim, bende daha fazla sıkmamak adına arkadaşım gelince hoşçakalın deyip kalkıp evime döndüm. facebook’u tekrar dondurdum. tekrar karşılaşacağımız zamanı beklemeye koyuldum sanırım biraz uzayacak devamını yarın yazmak istiyorum umarım işinize yarar şeyler kaparsınız görüşmek üzere arkadaşlar


2

bu arkadaşım sayesinde bol bol vakit geçirmeye başlamıştık nereye giderlerse benide çağırıyordu arkadaşım onunda bi itirazı olmuyordu tabi böyle böyle arkadaş gurubumuza dahil oldu şunu söyleyeyim beyler yeni tanıştığınız bi kıza asla maddiyatınız hakkında bir şey göstermeyin görgüsüzlük gibi olur buluştuğumuz sürece arabamla gitmedim bi süre kullanmadım hatta araba 2-3 hafta yattı diyebilirim bütün arkadaşlarım arabalarıyla gelir buluşmalarımıza bu süre içinde bitek ben arabasızdım ve arkadaşlara tembihledim arabam hakkında konu açılmayacaktı bilmeyecekti kısacası ve maddi durumum hakkında aynı şekilde. bunu yapın beyler kızın tepkisini ölçmüş olursunuz. sizi sizin içinmi yoksa paranız içinmi sevdiğini anlarsınız.

parası olan kişi istediği gibi kız kaldırabilir önemli olan sizi sizin için seven birini bulabilmek burası çok önemli ama takılmak için yapıyosanız serbest herşey. konuya dönelim ilk başbaşa randevumuzu bu kız arkadaşımında yardımıyla biraz hile yaparak ayarladım. plan şuydu okuldan sonra birlikte kafede oturup biraz vakit geçirmek birazda ders çalışmak üzere buluşacaktık. tabi bu onun bildiği kısımdı bizim planımız arkadaşımın acil işi çıkacaktı ve bize katılamayacaktı. planı bu şekilde işeldik telefon edip ona haber verdi. bende o kadar sözleştik bari boşa gitmesin diye ikimizin gitmesini önerdim ve kabul etti.

tabi ders mers hikaye. beyler bu evrede ağzınızın laf yapması lazım. çabuk düşünebilmeniz lazım ve birazda espri yapabilme yeteneğinizin olması gerek. birde kendiniz hakkında hiç bi açıklama yapmayın kızlar gizemli adamları sever bırakın o sizi çözsün. çok güzel bi gün geçirdik beraber telefon numaralarımızı o gün almıştık yaklaşık 2 haftadır tanışıyoduk ama ağırdan almam gerekti. tabi niyetinizi çok az belli edeceksiniz ki kız ne yapmaya çalıştığınızı çözemesin. bazen çok yakın arkadaşınız gibi bazende sevgili adayınız gibi. böylece kız kendini size beğendirmeye çalışacak.

hatta kızacak, kıskanacak. oda çaba sarf edecek. kızlarda bu klasiktir sizden hoşlanmasa bile ego tatmini için yaparlar bunu böylece onu fark ettirmeden kendimize çekmiş olacağız. evine bıraktım sonra eve geçip mesaj atmasınız bekledim. ama atmadı ben attım. günün nasıldı diye. böylece konu konuyu açtı yaklaşık 1 saat mesajlaştık. bakın buda hatadır. kısa kesmek gerekli en son mesajı siz atmayın o atsın. böylece bi hata daha yapmış oldum ama durmak yok yola devam. doğruyuda yaptığımı anladım zaten beyler bu günlük bu kadar yeter yarın devam edelim beyler şu varki sakın acele etmeyin. sabır çok önemli.

arada geçen önemsiz şeyleri geçiyorum beyler tanışmamızın 1. ayı yani 1 ay öncesi yaklaşık olarak. bi buluşmamızda sinemaya gitmeye ikna ettim başbaşa olacağımız nadir anlardan birisiydi. artık birbirimize oldukça yakındık. zamanının geldiğini düşünüyordum. filmden sonra yemek yiyip bişeler içmeyi teklif edip yemekten sonra teklif edecektim. onu evinden aldım bu arada halla maddi durumum hakkında hiç bi fikri yoktu. filme girdik fiziksel temas kurmamaya özen gösterdim. çünkü normal bi kız değil kesinlikle. çok zor bi kız. bu tarz kızları elde etmek çok zor bunu bir kez daha anladım. sıradan taktikler işe yaramıyordu daha üretken olmak gerekli. filmden sonra kurduğum cümle ”sende acıktın mı?” acıktığını söyledi bende ona geçirdiğimiz bu güzel zaman için yemeği ısmarlamak istediğimi söyledim. kabul etmek istemedi ilk başta ama küçük bi ısrar kabul etmesine yeterli oldu.

açılacaktım ama bişey eksikti bir tek gül. alışveriş merkezinin yakınında oturan bi arkadaşımdan rica ettim sağolsun kırmadı tuvalete kalkma bahanesiyle arkadaştan gülü alıp garsonu ayarlayıp gülü verdim. kahve söylediğimizde kahvelerle birlikte getirecekti. olaya dönelim yemeğe başladık film hakkında koyu bi sohbete otomatik olarak başlamıştık. yemek bitti kahvelerimizi söyledik gülle birlikte kahveler geldi. gülü alıp içimdekileri söyledim. hatırladığım kadarıyla şunları söyledim; senin için belki şaşırtıcı olacak ama bunları daha fazla içimde tutmak istemiyorum. hatta geç bile kaldığımı düşünüyorum, burda gülü uzatıp ; benimle birlikte uzun ve güzel bi yola çıkmak ister misin? sevgilim olurmusun? bunları söylerken gözlerinin içine baktım. bi an bile gözümü kırpmadım. cevabı başımdan aşağıya kaynar sular dökülmesine sebep olsada istifimi bozmadım.

içimde kopanları belli etmedim. cevabı yine tam olarak hatırlayamadığım şekilde şuydu; şaşırttın beni ama ben böyle bi şeye henüz hazır olduğumu hissetmiyorum. ben konu değiştirmeye çalıştım ama o arkadaşlığımız bunun için bozulmasın lütfen diye tekrarlayıp duruyordu en sonunda dayanamayıp şu cümleyi kurdum bunu çok net hatırlıyorum çünkü kontrolüm dışında olan bişeydi ve sürekli düşünüp kendime kızıp durdum; bak güzelim eğer seni kaybetmek isteseydim şu anda bu masadan çoktan kalkıp gitmiştim” evet allah benim cezamı versin dedim kendime bi çok kez bunuda yapmayın beyler kızın yüzüne bakacak yüzünüz olsun ertesi gün için. sonrasında özür diledim o ise kalakalmıştı böyle bi tepki için. eve bırakmayı teklif ettim ama nazik bi dille reddedildik yine. bi taksiye bindirip bende tasiyle eve döndüm tabi elim boş dönmedim 35lik votkamı aldım yolda. telefonu kapadım hattı çıkarıp kardeşime verdim laptopu kardeşime verdim bilgisayarın kasasını kardeşimin odasına kitledim ki sarhoş olduğumda bi delilik yapıp kendimi kaybetmemek için. evet işe yarıyor. hiç bi şekilde iletişim kuramadım o gece onunla. bu akşamlıkta bu kadar yeter beyler yarın devam edelim daha çok var.

3

o gece o votkayı 20 dk içinde bitirdiğimi hatırlıyorum, sek içmiştim ve zom olmuştum ayakta zor duruyodum tek bildiğim bi şekilde ulaşmak istediğimdi ama telefon yok pc yok odadan çıkmama izin vermeyen bi kardeş var. ayıkken yaptığım plan sarhoşken mükemmel işlemişti ve o gece uyudum sabah kalktığımda hattımı telefona taktığımda ondan gelen bi kaç mesaj vardı. içerik aşağı yukarı şu: umarım arkadaşlığımızı etkilemez – neden cevap atmıyorsun tarzında. bu iyi bişey azda olsa bize bağlandığını gösterir bu dostlar.
hemen cevap yazdım tabi kusura bakma şarzım bitmiş gecede erken uyumuştum gibi bişey yazdım. başım çatlıyodu okula gitmem gerekliydi. karşısında dimdik durmalıydım. güçlü olduğumu göstermem gerekiyodu. bilimum ağrı kesicilerden aldım ve okula doğru yola koyuldum. tanışmamıza vesile olan arkadaşıma durum hemen anlatılmış tabi kapıdan girer girmez yanıma geldi. istemiyo değildi ama istediğide yoktu arada biyerlerde. yani henüz pişmemişti. konuştuk biraz. okul içinde azda olsa konuşmuştuk. okul sonrası 2si beraber takılacaklardı benide çağırdılar. fazla kalamayacağımı söyledim ama akşama kadar oturduk. bi ara şakası bile geçti kalkıyodun sen ne oldu yapıştın mı sandalyeye diye. bense bırakamadım sizi bensiz gibi bi cevap verdim. güzel bi gün daha geçirdik beraber bense avını kovalaya aslan gibi her hamlemi düşünerek yapıyordum.

evlere dağıldık sonrasında mesajlaşmaya devam tabi. birkaç gün sonra kafeye gittiğimde tek başına otururken gördüm onu gittim yanına oturdum sohpet falan ama tedirgin bi hali vardı bunu sonra anlayacaktım tabi. aradan 10 dk geçti geçmedi hıyarın teki geldi oturdu ne oluyoruz lan oldum ben. çok korktum beyler sevgilisi var diye ödüm patladı. kendimi kaybediyodum zor tuttum. bi defter daha kapanmıştı galiba benim için. zaten son zamanlarda şansım yoktu aşktan yana olsun dedim alışıksın sen. devam edelim ilk ben sordum arkadaş kim diye. okuldan bi arkadaşım diye cevap verdi benide aynı şekilde tanıttı lavuğa tabi.

lan nasıl okuldan arkadaşın biz aynı okulda okumuyomuyuz ki. ben neden daha önce hiç görmedim. neyse o hıyarın benim için potansiyel bi tehtid olduğunu anlamıştım. açık açık belliydi talamaya çalıştığı. onlarla beraber bende oturdum pes etmedim o hıyar kalkmadan kalkmadım kalktığında bende kalkıp amacını öğrenecektim. birbirimize kıl olmuştuk. o çok açık ve belliydi. oda anlamıştı aramızdaki gerginliği ve bi bahane isteyip gitmesi gerektiğini söyledi. ben o elemana çaktırmadan beni burda bekle deyip onu taksiye bindirmek için 5 dk kafeden ayrıldım.

taksi durağına gidip taksiye bindirdim sonra kafeye geçtim eleman görünürlerde yoktu tuvaletlere kadar kontrol ettim ama yok olmuştu halbuki bişey yapmayacaktım sadece adam gibi konuşacaktım hesabı ödeyip eve geçtim elemanın yiyip içtiğide üzerime kaldı böylelikle 3 gün boyunca okulum yoktu pazartesi okula gittiğimde yine bu hıyarı kıza asılırken buldum artık rahatsız etmeye başladığını fark etmiştim yanlarına gittim ne olduğunu sordum kız bişey yok ben halledebilirim dedi. bizim hıyarda tersledi. sanane arkadaşım ne karışıyosun dedi. bende tuttum kolundan bu arkadaşı okulun tenha bi köşesine getirdim. extrem bi durum olmadığı sürece kavga karşıtıyımdır. konuşup çözmeye çalıştım olayı. aramızda geçen diyalog hemen hemen şu şekilde.
- hıyar *ben

-ne istiyosun lan her şeye burnunu sokma
*bak güzel kardeşim kızın artık rahatsız olduğu belli olmuyosa uzatmanın bi manası yok bi daha yanında görmiyim seni
-senden mi izin alıcam( biraz zorba çıktı hayvan )
*bana burda delikanlılık taslama senin gibileri iyi bilirim ben o gün neden kaçtın üstelik yiyip içtiğinide ödememişsin
-yürü git lan işine uğraştırma beni

burdan sonra bende sigortalar attı zorbalığa hiç gelemem birbirimize girdik bizi gören yok ayıracak kimse yok o hıyar benden kalıplı ama bende fena değilimdir spor yaparım her sabah ikimizin de ağzı burnu dağıldı benim dudağım patladu kaşım açıldı falan çeşitli yerlerden darbeler aldım o elemanın dişi dudağın içini yardı zannediyorum baya kan akıyodu ondanda burnu kırıldımı bilmiyorum fakat sağlam darbe aldı yine kanıyodu neyse biz birbirmizi parçalarken sigara içmeye gelen bi arkadaş kim olduğunu bilmiyorum ayırdı bizi ben her zaman olduğu gibi gene eve geçtim bizim biradere pansuman yaptırdım falan. ama değdi sanıyorum çünkü bi daha o çocuğu kızın yanında görmedim. ama benden kaynaklanmıyomuş sanıyorum ona daha sonra gelicem çünkü 1 hafta sonra öğrendim ne olduğunu. kızda( kız diyorum sürekli çünkü o sıralar aramızda bişey yoktu en uygun kelime bu sanırım) öğrenmiş kavga ettiğimizi telefon etti aşağı yukarı aramızda geçen diyalog

-kız *ben

-ne yaptın sen
*ne yapmışım
-xx le kavga etmişsin neden yaptın ben halledebilirim dedim sana
*ne yapsaydım o herifin seni rahatsız etmesine izin vermemi mi bekliyodun
-ya hayır ama bu şekilde olmaması gerekiyodu
*ben zorbalığa tahammül edemem aslında kavga etmek gibi bişey düşünmüyodum ama konuşma tarzı canımı sıktı tutamadım kendimi
-sen iyimisin bişeyin var mı?
*turp gibiyim (burda güldüm)
-görmek istiyorum hemen şuraya gelirmisin?
bakın burası sıçtığımızınresmidir.jpg bahana üretemedim
*o.. olabilir tabi 15 dkya ordayım
-tamam

yaraları ve morlukları nasıl kapatacağımı düşünüyodum böyle görmemesi gerekliydi ama bişey bulamadım taksiyle falan uğraşmak istemediğim için atladım arabaya gittim buluşacağımız yere arabayla gittiğim için 10dkda ordaydım ve arabada beklemeye başladım yaklaşık 10 dk sonra oda geldi sağına soluna baktı beni göremedi camdan kagamı çıkarıp buradayım dedim ve arabaya bindi.

4


arabaya bindi yüzüme baktı çok şaşkın sayılmazdı ama ağzını açıp tek kelime etmedi. bense herzaman olduğu gibi düşünüyodum. o bana bakıyodu ben boş boş önüme. sonra sordu.

-kız *ben

-neden yaptın bunu bana iyi olduğunu söyledin şu haline bak hastaneye gidiyoruz
*iyiyim ben bak bişeyim yok hem sen bide onu gör (burda hafif güldüm azarıda yedik tabi)
-o beni ilgilendirmez bi daha böyle bişey yapma(ses yükseldi)
*ben çok mu ilgilendiriyorum seni(hep gülüyorum zaten başıma bişey gelecek mutlaka)
-kes sesini aptal hastaneye dedim hadi

tabi ben karşı gelemedim bastım hastaneye doğru kızdan sinyali aldık beyler naz yapıyodu sadece yaraları güsterdik kaşa dikiş attırdık pansuman yaptırdık sıra geldi yeni bi etkileme planı yapmaya acı yoktu beyler kafamda 1milyon tilki dönüyodu. nasıl acı hissetsin bu bünye. planı kafamda kurdum ama eğer akşam buluşmayı kabul ettirebilirsem plan işe yarayacaktı. planım şuydu, bi arkadaşımın taksimde barı var canlı müzik falan yapıyo ondan rica edip sahneyi 10 dklığına alacaktım sadece ben ve gitarım. sonrada sarhoş olacaktım tamam bu kısım pek akıllıca değildi sonra vazgeçtim zaten. hastaneden çıktık evemi yoksa başka biyeremi gitmek istediğini sordum. eve gitmek istediğini söyledi. bu olmazdı düşündüm. sonrada şunu söyledim; peki bu gün benim için yaptıklarından sonra bi kahve ısmarlamama müsade etmeyecek misin?
beyler inanın sevinçten herşeyi unutmuştum bi başbaşa randevu daha. pek sık başbaşa kalamazdık genelde arkadaş gurubunda bazen aklını çelebilirsem işte böyle çıkıyoduk. ilk teklifimi yaptığım yere götürdüm onu. oturduk kahvelerimizi söyledik.

-kız * ben

*buranın benim için ne kadar önemli olduğunu biliyo musun aslında birazda kızgınlığım var ama önem arz eden tarafı daha ağır basıyo.
-neden bu kadar önemli.
*biliyosun sana karşı olan duygularımı açtığım yer burası, ben hayatımda çok fazla reddedilmedim ama ne zaman reddedilsem o kişinin hayatından ya ben kendi isteğimle çıktım yada çıkarıldım bana hep ukala olduğumu söylediler bu durumlarda sen farklısın ama ben senin hayatından çıkmayı hiç istemedim olsun belki birbirimizin olmayacaktık ama yanında oldukça seni herşeyden koruyabileceğime o kadar eminim ki sen beni hayatından çıkarmak istesende ben hep seninleyim unutma bi koruyucu şeytanın var.
-teşekkür ederim ama benim için böyle bişeyi neden yaptın şu haline bak gidip evde dinlenmek yerine burda oturuyoruz gidip uyuman lazım dikişlerinin açılmasını istemeyiz değil mi?
*açılan bi dikiş olsun ne olur ayrıca bunu neden yaptığımı sen iyi biliyosun bidaha rahatsız ettimi seni?
-(gülümsedi) hayır evine gitmiştir heralde akıllıca bi davranış dinleniyodur şu anda.
*çok kasvetli oldu bu konuşma bak ne diycem bi arkadaşımın barı var taksimde canlı müzik falan epeydir uğramıyodum sitem etti gelmiyorum diye benimle gelmek istermisin? o ortamlara yalnız girmeyi pek sevmem ve en iyi anlaştığım kişi sensin.
ne zaman yarın uygun mudur?
- olabilir bende epeydir dağıtmadım.
*merak etme dağıtmana izin vermem hem arabayı kim sürücek
-(gülümsedi yine)araba sürmeyi bilmiyorum ki ben
*öğretirim istersen hem otomatik vitesi sürmekte bişey yok ki
-tamam ama iyi bi öğretmen olacağına söz verirsen babam pek iyi bi öğretmen değildide onun için öğrenemedim
*söz veriyorum

konuşmanın bundan sonrası zaten standart beyler ikna ettim yine başka bi buluşma o anda benden mutlusu yoktu kahvelerimizi içtik otoparka inip arabayı çıkardım, indim ve direksiyona onu geçirdim. yapması gerekenleri anlattım ve evet inanılmaz yetenekliydi bu konuda ilk kez araba süren biri için gayet güzel başlamıştı.

5

10 dk kadar sürdürdükten sonra trafiğe çıkmasının pekte güvenli olmadığını düşünüp ben geçtim direksiyona. ama söz vermiştim trafiğe kapalı alanada çalıştıracaktım. konumuza dönelim arkadaşımı aradım durumu anlattım sapolsun oda yardımcı oldu öğlen gidip konuştuk nasıl yapacağımızı hemde gitarımı mekana bıraktım. çalan grup şarkı arası verecekti tam arayı verirkende beni çağıracaktı. sıra gelmişti şarkıları ayarlamaya şarkılar teomandan olacaktı aşk kırıntıları ve kupa kızı ve sinek valesi. bunlarda ayarlanmıştı sahnede biraz şarkılara çalıştım. sonrasında eve geçip hazırlanmaya koyuldum. vakit geldi gidip onu evinden aldım. peri kızı gibiydi gözlerimi üzerinden alamıyodum daha önce bu kadar güzel gözükmemişti gözüme, saçları kıvır kıvırdı, hafif makyaj vardı. arabaya geçtik yolda yine klasik sohpet arabayı karaköyde bırakıp taksime yürümeye karar verdik herşey mükemmeldi. tek sorun benim suratımın yara bere içinde oluşuydu pekte problem etmiyodum ama. o yanımdaydı hiç bişey beni durduramazdı. mekana vardık tuvalet bahanesiyle arkadaşla ve grupla görüştüm herşey tamamdı. sonrasında rahatlamak için içmeye gittim 2 tekila shot yaptım o şekilde daha rahatlamıştım.
yanına gittim aramızda geçen diyalog aşağı yukarı şu şekilde
-kız * ben

*sana bi sürprizim var
-neymiş o
* adı üstünde sürpriz söylememem gerekli
-ne kadar bekleticeksin
*az kaldı biraz daha beklemen gerek
-öyle olsun bakalım

grup çalmaya başlamıştı aşağı yukarı 25-30 dk kadar çaldıktan sonra sahneye davet edildim şarkıları gözlerinin içine bakarak söyledim çok mutlu görünüyodu. gözlerinin içi parlıyodu benimse kalbim pancar motor gibiydi sürekli değişken atıyordu heyecandan ölecektim. ama şarkılar bitmeden değil. zar zor tamamladıktan sonra sahneden indim. sanıyorum mekandaki çiftleri özellikle erkekleri biraz zora sokmuştum. o gece başlarının eti yendiğine dair iddiaya girebilirim. sahneden indikten sonra 2 bira aldım çok şaşırmış görünüyodu

-daha ne kadar şaşırtıcaksın beni
*işim bu sürpriz yapmayı severim
-bende sürprizleri severim
*bunu çok iyi biliyorum unuttun mu psikoloji okuyorum ben insanları çok iyi anlarım birazda yeteneğim var
-daha önce kimse benim için şarkı söylemedi çoğu kişi bu duyguyu tadamayacak eminim.
*beni tanıyanlar tadıyo genelde. ne zaman istersen çalarım ama bidaha sahneye çıkmam heyecandan ölüyodum
-(güldü) merak etme tekrar hastaneye gitmek için ikna edebilirim seni

ben hassektör moduna girdim dikişlerim vardı dimi benim neyse oldu bitti artık. biraz fazla içmiştim sanırım hafif çakırkeyif olmuştum eve gitme zamanı gelmişti soğuk havayı yiyince biraz kendime geldim onu evine bıraktım ve bende eve geçtim ertesi gün okula gitmemiştim gittiğimde arkadaşlar arasında romantik olarak çağırılıyodum sağolsun tanışmamıza vesile olan arkadaşıma herşeyi anlatmış oda dururmu yaymaya başlamıştı okula. sanırım oluyodu etkilemeyi başarmıştım. artık daha çok yalnız kalıyodum arkadaşlarda durumun farkındaydı ve bizi rahatsız etmiyolardı bi gün benim evimde film izlemek için sözleştik. bu günün son partınıda girdim yarın görüşmek üzere.

6

barda gayet güzel vakit geçirmiştik ikimizde memnunduk, bişeyler başladı başlayacak çok net hissediyodum. hatta sevgili olduğumuzu sananlar vardı. araba sürmeyi öğretmek için söz vermiştim (hala öğreniyo). okulda dersim bitmişti o gün için dışarda arkadaşlarla oturmuş laflıyoduk. konu döndü dolaştı arabalara geldi.
-kız *ben
-hani sen bana araba sürmeyi öğreticektin ne oldu o
*evet tamamen aklımdan çıkmış bu gün boşmusun
-bugün boşmuyum randevu defterime bakmam lazım
*hemen sululaş zaten hemen(gülüşmeler yine)
-tamam tamam boşmuşum
*yalnız şöyle bi problem var trafiğe kapalı geniş bi alan lazım
-o neden
*ne yapıyım hemen trafiğemi salıyım seni biraz alıştırma yapman lazım direksiyonu kaptığında düz vites arabada çalıştırıcam daha uzun iş en az 1 ay var senin trafiğe çıkmana(hala çıkartmıyorum)
bi arkadaş: kanka bizim sitenin otoparkında çalışsanız bu saatte bomboş olur
*bak alanıda bulduk ehliyet kursu araştırmaya başla sende

üçümüz siteye gittik arkadaş eve kaçtı direksiyona geçirdim onu. sonrasında yapması gerekenleri anlattım arabayı çalıştırdı ama el frenini indirmeye gücü yetmedi bu bahaneyle ilk fiziksel teması kurdum. biraz çekindiğini fark ettim hafifte kızardı. o arabayı sürmeye çalışırken bende hangi gün film izleyeceğimizi kararlaştırmak için konu açtım
*eee bende fil izleyecektik ne zaman yapalım
-bilmem haftaya olsa nasıl olur
*biliyosun bana her gün uygun
-o zaman salı diyelim
*tamamdır ama filmi sen getir hemde sen seçmiş olursun
-anlaştık

evet film için randevuyuda kaptık herşey çok güzel gidiyodu. otomatik viteste gayet başarılıydı 2 gün ders verdim sonrasında arkadaşın manuel arabasında ders vermeye başladım ama bi türlü öğrenememişti arabayı kaldırmayı.(allaha şükürki öğrenebildi son zamanlarda) çok çabuk sıkılıyodu bizde dersi yarıda kesip sürekli biyerlere gidiyoduk. pazartesi geldi çattı okulda konuştuk film izleme meselesini

*ne yaptın filmi ayarladın mı?
-ayarladım ama söylemem yarın favori filmimi izleyeceğiz
*işte bunu söylemiycektin öğrenirim ben o filmi
-hiç sanmıyorum canım söylemeyi unuttum mısırıda sen yapıcaksın
*mısırla geçiştireceğimi düşünmüyosun heralde
-nasıl yani
*buda benim sürprizim(çok iyi yemek yaparım bu arada) aç gel sadece
-anladım ama ben
*yemek yapacağımı anladın ama ne yapacağımı hala bilmiyosun
-ambulans kapıda beklesin ama
*onu yemekten sonra görücez

sonrasında hazırlıklar için alışverişe çıktım. ne yemek yapacaktım bunu kestiremiyodum bitürlü sonra en iyi yapabildiğim yemekleri yapmaya karar verdim
mantarlı tavuk sote
pirinç pilavı
salata
ve bomba olan sufle
herşeyi ayarladım ne içeceğini bilmediğim için biradan şaraba koladan meyva suyuna kadar aldım
kapı çalındı
günün son partı bumu olsun yoksa bu gün bitireyimmi buna siz karar verin en önemlisi yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin çünkü yazmak benim hayatımdaki en önemli şeyler listesinde 3. sırada

7

kapı çalındı son kez herşeyi kontrol ettim sofra iyiydi herşey hazırdı. kapıyı açtım içeri davet ettim. onu ilk kez bu kadar çekici görüyodum, hayatımda daha ondan daha güzel bişeye rastlamamıştım sanki. adeta büyülenmiştim. içeri geçirdim.
*çok güzelsin bu kadar hazırlık benim için mi sadece film izleyeceğimizi sanıyodum
-yorum yok
*hangi filmi seçtin peki
-ilk önce senin sürprizin
*tamam sen otur bu gün prensessin bende yemeği hazırlıyım
-çok uğraşmışsın ama yardım ediyim bende
*olmaz sürpriz dedim
yemekleri getirip servis ettim ben biraz hızlı olup mısır patlatmaya geçtim o yemeğini yerken mısırları patlattım içecekler için küçük masayı koltuğun kenarına taşıdım(portföy biraz genişti) televizyonu ayarladım. bu sırada oda yemeğini bitirmişti.

-elinden gelmeyen hiç bişey yok mu senin
*mutlaka vardır neden sordun
-yemekler çok güzel olmuş ben bu kadar güzel olacağını beklemiyodum harikasın
*unutma dünyanın en iyi aşçıları erkektir.
-ukala
*daha öncede dediğim gibi bunu söyleyen ilk sen değilsin
-büyük ukala
*hemen filmi izlemeye geçelimmi yoksa sana bişeyler çalmamı istermisin
-hiç sormayacaksın zannettim
o gece barda çaldığım şarkılara ek olarak pinhani- beni al’ı çaldım beraber söyledik.
-şimdiden geçirdiğim en güzel günlerden biri oldu bu
*daha bitmedi eminim daha güzel olucak
-(biraz utandı) filme geçelim istersen
*buyrun hanfendi
odaya geçtik
-mısırlar hazır, televizyon açık, harika ama bu kadar şeyi kim içecek
*ne içmek isteyeceğini bilmediğim için biraz abartmış olabilirim(gülüştük)
-biraz?
*burda durup tartışıcakmıyız yoksa filmemi geçelim
-al bakalım beğenecek misin?(aşk tesadüfleri sever’i getirmiş görünce şok oldum)
*harika daha önce izlememiştim demekki seninle izlemek için izletmediler bana

filme başladık izleyenlerini bilir mehmet günsürün barda belçim erdoğan için barda şarkı söylediği bi sahne vardır. oraya geldiğimizde filmi durdurdum

*hatırladın mı?(güldüm)
-unutamam ki gerçekten izlemediğine emin misin?
*yemin ederim izlemedim sen özellikle seçmediğine eminmisin(güldüm)
-aklıma bile gelmedi
*hadi filmi bitirelim ozaman

bundan sonra daha bi sokuldu bana kolunu omzuna attım keyfim yerine geldi diyebilirim oda elini belime attı filmin sonunu izleyenler bilir belçim erdoğan ölüyordu orada ben düşündüm ya ona bişey olursa ben nasıl yaşarım diye düşündüm beyler dalga geçmeyin ama ağladım sessizce filmin sonunda yüzüme baktı göz yaşlarımı gördü

-ne oldu
*hiç yemek yaparken soğan doğramıştım ondandır( gözyaşlarımı silip gülümsedim)
-yapma böyle senin çok güçlü olduğunu sanıyodum ben
*bak kızın öldüğü sahnede seni düşündüm yalan söylemeyeceğim ya seni kaybedersem diye düşündüm. ben düşününce bile böyle olduysam…(göz yaşları gelmeye devam ediyo burda) söz konusu sen olduğunda ben güçlü falan olamam kalbim bi pamuktan daha yumuşak olur. ben seni seviyorum neden bunu yapıyosun bana. neden ümit veriyosun. neden uğraştırıyosun. gözlerine bakıyorum benimleyken parlıyolar seni seviyorum diyorum hiç bişey olmamış gibi arkadaş olmaya devam ediyoruz ben daha fazla dayanamam buna arkadaş falan olamam senle an(sözümü kesti)
-biliyomusun şu anda neden burdayım, neden her çağırdığında geldim, seninleyken neden mutluyum. o gün emin değildim nasıl oluruz bilmiyodum. şu anda eminim sensiz yaşayamayacağımı biliyorum(oda ağlamaya başladı nasıl bi konuşma yaptıysam) bende seni seviyorum

sarıldık birbirimize içimize ağladık böyle işte
son partları hayatımla birlikte yazdık tek başıma gitseydim atlayacağım bi çok şey olacaktı eminim okuyan herkese teşekkür ederim dedim ya zor kazandım kolay kaybetmem biz birbirimizi göz yaşlarımızda boğulurken bulduk hiç bişeyin bunu yıkacağını sanmıyorum tekrar teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder