12 Ağustos 2012 Pazar

Yanlış yer yanlış zaman 3

Bu hikaye 6 yıllık aptallıklarımı tekrar yüzüme vurmam için kendime verdiğim bir cezadır…

İstanbul un xxx ilçesinde xxx teknik lisesinde öğrenimini gören basit sıradan bi öğrenciydim ben aslında..Klasik okul sınav problemleri ile boğuşur hayatı tıkırında götürmeye çalışırdım.2.sınıfı ortalama bi düzeyde bitirip zorunlu olan yaz stajıma başlamıştım.. Hayatımın ilk iş tecrübesiydi.gerek çömezlik gerek iş hayatının acımasızlıgı ile tanışmak canımı sıkmıştı. herşey negatif değildi tabiikide olumlu bi kaç şey vardı yeni bir kaç arkadaş edinmiştim..( çok geçmeden bu arkadaşlardan biri hayatımı değiştiricekti..) Günümüz milletin bilgisayarlarına format atmak, fifa 2005 kapışıp birbirimize kola ısmarlamak msnde kızlarla kafa bulmakla geçiyordu eğleniyorduk.çok kısa sürece çok iyi dost olduk ali ile…

Herneyse konuya gelelim : Her zamanki Staj-yer zamanlarında stajımızın bir gününü daha yerken alinin msnde biriyle konuştugunu gördüm daha dogrusu kavga ettigini ..yanına yaklaştıgımda bunun bir kız oldugunu gördüm. kızı ilk gördüğümde hayırdır diye sordum tabi doğal olarak. Ali nin bana verdiği cevap :
- eski kız arkadaşım adı derya. ama hala konuşuyoruz fakat aramız iyi değil oldu..

umursamamıştım nede olsa tanımadığım ilk deefa gördüğüm biriydi. Fakat nasıl oldysa ali bir gün serviste iken o girdi msne. belki hayatımın en büyük yanlışını yaparak cevapladım. kısa süreli sohbetimizde tanışacak kadar bilgiyi edinmiştik bile…
kıza karşı aklımdan en ufak bir duygu geçmiyordu . ancak sohbetinin tatlılığı beni cezbetmişti.ve ben arkadaşım dediğim adama ihanet ederek telefonundan deryanın numarasını aldım . ve 2006yazında deryaya ilk mesajımı attım. bu mesaj ardı arkası kesilmeyen mesaj trafiğininde başlangıcı oldu..

gerçekten deryayla birbirimizi bulmuştuk.ve bu arada derya kardeşim ali ile tamamen bağlarını koparmış başka biriyle çıkıyordu. bu yüzden derya ile olan muhasebetimin arkadaşlıktan öteye gitmeyeceğinden adı gibi emindi dostum ali. bu yüzden onla olan ilişkimde bir problem yaşamıyordum.. Fakat içten içe kıskanmaya başlamıştım deryayı kendime her gün aynı soruyu soruyordum seviyormuyum onu acaba diye kendime bile cevap veremiyordum..ya gözlerimden okurda beni terkederse diye..

Yaşadığımız yerde adettir. yerli halkın yarısı geceleri sahile çıkar çay bahçelerinde oturur stres atar deniz havası alır..Bizde her akşam öyle yapıyorduk ali ile .. ama benim tek amacım deryayı görebilmekti.Bütün yaz boyunca bu saflıklarım rutin bir şekilde devam etti .Derya benim için bir parça olmuştum onun içinde ben öyle sanırım. Nihayetinde o çalışmaya başlamıştı . Bir giyim mağazında iş bulmuştu. Ben her zaman iş çıkışımda deryayı göreyim diye onun yanına gidiyor . ona bir el sallamadan evimin yolunu tutmuyordum..

evet emindim artık onu çok seviyordum. onunda çıktıgı olduğu halde bana verdigi tepkilerden hareketlerden beni istediğini hissediyordum. çok geçmedende çıktıgından ayrıldı zaten.. neyse o yaz sadece kuru bir şekilde muhabet vs. ile geçti birbirimize itiraf edemedik duygularımızı..

Derken onun gidişi geldi çattı her kış eskişehire gider orda okurdu okulunu. ve ben onu ilk kez kaybetmenin acısını burda tattım. gideceği akşam onu son kez gormeye gittim. Vedalaştık sadece tokalaşarak onu sevdiğimi bir kez daha söyleyemedim…

eskişehire gitmesinden 1 kaç hafta sonra duruma ayak uydurmuştuk..her gün birbirimizi arıyor msnde konuşuyorduk. Nihayet bir kasım akşamı ona bir oyun oynamaya karar verdim ve onu sevdiğimi söyleyip daha sonra bunun bir şaka oldugunu söyledim. Sevdiğimi söylediğimdeki heyecanı ile şaka oldugunu söylediğimdeki üzüntüsünde duygu yogunlugu o kadar çoktu ki,saftıki dayanamadım ve ona gerçekten ne kadar aşık oldgumu itiraf ettim..

2

Ve hayatımın en mükemmel birlikteliği başladı..Onu sahiplenmek onu sevmek beni büyütüyordu. Herşeyi onda öğreniyordum..1 yıl kadar beraberliğimiz eskişehir istanbul farketmez harika bir şekilde gitti..
ve ertesi yaz ilişkimizdeki ilk fay hattı kırıldı. Bir şeyden dolayı atıştık ve kopma noktasına kadar getirdik durumu. ve o bir başkasıyla flörte başladı bile :S ne kadar çok bana koymuştu anlatamam bize dünyam başıma yıkılmıştı.. Her neyse o yaz görülmedik bile . Ne zaman bu eskşehire gitmesine 1 ay kadar kaldı bana bir mesaj attı mesaj hala mailimde durur :

Bana bak kusura bakma.zamanında kötü çıkıştım yanlış yaptım..ama ben herşeyimi kaybettim yanlızca bilmeni hissettim..

o kadar cok seviyordum ki affettim ve yeniden görüşmeye başladık.Hatta ilk evlenme bahislerine burada girdik ben ona oturacagımız evi ben tasarlayacagım derdim hatta ev planlarıı çizer y.odası burda banyo burda olsun diye tartışırdık . onu o kış tekrar eskişehire göndrdim. yine onun aşkıyla başbaşa kaldım. Bütün kış yine ara tatiller bayramlar vs. görüştük sevgimizde en ufak bir azalma yoktu. Ailesiyle tanışmış ailemle tanıştırmıştım..,

Fakat kızın beni çok sevmesinin verdiği bir güven olsa gerek gider aksi bir adam olmaya başlamştım gereksiz yere kızın üstüne gidiyor gereksiz yere onu ağlatma noktasına getiriyordum.Bir gün bunu sınıfarkadaşımın dogumgününe götürdüm. Sınıf arkadaşlarımın ortamına ilk kez sokuyordum onu . ve çok büyük bir salaklık yaparak o gece onu sahiplenmedim. Onu sanki orada tek başınaymış gibi bıraktım. Sarılamadım öpemedim.. O zamanlar bunu farkedemedim ama bu kaprislerim ve salaklıklarım ilişkideki 2. çatlağı açmıştı bile..

3

Aramızın soğuk oldugu bir zamanda beni eskşehire davet etti.. Kendi evine evet yanlış duymadınız sevidğim kızın ailesine gidecektim böyle bir güvendi bu.Hemen kabul ettim ve hazırlıklara başladım fakat annem duruma karşı çıkmıştı.. ben herşeyi hiçe sayarak evde kaçtım cunku sevdigim kıza gidiyordum aptallıgım cahilliğme sıçıyım işte  annemi kırmış . oraya gitmem ise herşeyi büsbütün bok etmişti.Bu onu sevgili olarak son görüşümdü!
Dönüşümde ona attıgım mesajlarda cevaplarda hep bir sogukluk sezdim .. yine benden bıkmaya başlamıştı anladğım kadarıyla ve yine ayrıldık. Yaklaşık 8 ay süren 1 ayrılıktı bu ve o bu sırada yine başka birileriyle çıkmaya başlamıştı..
Okulumu bitirmiş. Ufak tefek bilgisayarcılarda çalışmaya başlamıştım.Ailemin durumu çokta iyi değildi . Kendi Kendime bişeyler yapmalıydım. Ve bir gün aniden gelen telefonla haytım değişti.Rusyaya bir iş teklifiydi bu autocad programı ile bir mobilya atölyesinde tasarım yapacak idim..Hiç Düşünmeden kabul ettim ve gittim..1 yılda kendimi geliştirmiş bir seviyeye gelmiştim . Ayrıcada derya ile barışmıştım. Çıkmıyorduk ama konuşma tarzından bi şeyler umutlanıyordum. Yeniden gülmeye başlamıştım harika bir işim vardı ve eşimde geri dönüyordu bana!!

Bir zamanlar amatörce planladıgımız evi şimdi profesyonel bir mimar edasında gerçektenproje üreterek çizip modelledim.ve bunu ona göstercektim. Ve o gece onu msnde bekler iken Facete bir durum iletisi ile karşılaştım : -XXX in XXX ile ilişkisi var..

Biri birtanem sevgilim derya idi.Diğeride can ciğer bir arkadaşım. Zamanında benim aliye yaptıgım şimdi bana yapılıyordu..İsteyerek ve istemeyerek büssürü küfürler edildi. Ve derya benden bıktıgına dair mükemmel bir mail attı bana . ama yuttum hepsini yuttum zamanında yatıgım yanlışların geri dönüşleriydi bunlar bana.. ve bitti herşey o noktada bitti can arkadaşımlada hala konuşmuyorum bir tanecik sevgiimlede..

Son Olayın üstünden 1 yıl geçti atlattım mı hayır..Seviyorum mu köpek gibi. Ama hiç bir şey yapamam..
Onun üstündende bir kere bile normal bir kız arkdaşım olmadı rusyada oldugum halde.. ve Türkiyeyede dönmeyi düşünmüyorum.. Her sokağında semtimin gözlerim onun gülüşünü arıor çünkü..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder